חברת בסט ביי רשתות מקבוצת פישמן רשתות, המפעילה את רשתות החשמל והאלקטרוניקה בסט ביי ו-BIG BOX, מפצלת את תקציב הפרסום של החברה.
תקציב BIG BOX ימשיך לעבוד עם משרד הפרסום אריאלי פובליסיס. תקציב רשת בסט ביי עובר למשרד הפרסום שנהב. לדברי יובל גל, מנכ"ל בסט ביי רשתות, "פיצול התקציב יסייע בהעמקת הבידול בין רשת בסט ביי לבין רשת BIG BOX - שתי רשתות בעלות מיצוב שונה הפונות לקהלים שונים".
לדברי שמוליק שנהב, מנכ"ל משרד הפרסום שנהב: "למשרד יש ניסיון עשיר בקמעונאות בכלל ובענף מוצרי החשמל בפרט, ואנו שמחים שרשת בסט ביי בחרה בנו".
משרד הפרסום שנהב בבעלות שמוליק שנהב הוקם לפני כ-8 שנים. על לקוחות המשרד נמנים קבוצת ורטהימר ספורט, רשת תפוז, רשת רהיטי ברזילי, זמן אמיתי, שארפ לייט טכנולוגיות ועוד. בסט ביי ומשרד הפרסום שנהב עובדים בימים אלה על קו פרסומי חדש וייחודי לרשת בסט ביי.
לדברי אורלי ראובני, משנה למנכ"ל פרסום אריאלי פובליסיס: "אנו שמחים להמשיך ולעבוד עם BIG BOX מקבוצת פישמן, מותג שהושק בהצלחה רבה באמצעות אריאלי פובליסיס לפני כ-3 שנים. אנו בטוחים כי יחד נמשיך לעשות עבודה מצויינת למותג".