אגד יוצאת בקמפיין פרסום סלולרי רחב היקף לקידום שרות המידע על קווי אגד ב-SMS. משרד הפרסום הסלולרי Mobi מנהל את הקמפיין שמוערך בכ-100,000 שקלים.
החל מהיום, עולה הקמפיין בפורטלים הסלולרים של סלקום ואורנג' המקדם את השרות. בתקופת הקמפיין יתאפשר ביצוע חיפוש חינם במסגרת האתר הסלולרי. לטובת הקמפיין הפיק משרד הפרסום הסלולרי mobi, המנהל את הקמפיין הסלולרי, תוכן ייעודי לאגד הכולל: רינגטונים ייחודיים, צלילים ואף ביצוע עדכני לשיר העממי: "הנהג שלנו חברמן".
אגד מפעילה שירות מידע מתקדם ב-SMS על קווי הנסיעה. השרות מאפשר לקבל מידע באמצעות שליחת SMS למספר 2800. מערכת המידע כוללת את כל קווי אגד העירוניים והבינעירוניים. שרות אגד 2800 זוכה למאות אלפי חיפושי מידע בחודש ומדובר בשירות ה-SMS המצליח ביותר בישראל היום.
על-מנת להשתמש בשרות ניתן לשלוח שאלה, בשפה חופשית, בהודעת SMS למספר 2800 לדוגמא: איך מגיעים מתחנה מרכזית תל אביב לרחוב יפו בירושלים. התשובה תתקבל בהודעת SMS חוזרת לשולח. השימוש בשירות כרוך בתשלום.
אסף דבלינגר, מנהל תחום אינטרנט באגד ומנהל שרות 2800 SMS, מסר: "אגד דואגת תמיד להיות בקדמת הטכנולוגיה לטובת לקוחותינו. החלטנו על ביצוע קמפיין סלולרי מקיף בפורטלי הדור השלישי בכדי להגיע לקהל היעד של השרות במקום בו הוא נמצא. מעבר לקידום השירות עצמו החלטנו גם על ביצוע מהלך מיתוגי ויצירת תכנים ייעודיים לסלולר כגון רינגטונים המהווים כלי שיווקי חשוב עבורנו".
מנכ"ל mobi, גיא עמי-עד, ציין: "בפעילות הסלולרית לקידום שרות 2800 SMS הבאנו לידי ביטוי מספר גורמים המהווים את היתרון של המדיה הסלולרית: קידום ושימוש באפליקציה ייעודית לחיפוש מידע, פעילות במדיה אינטראקטיבית ומאוד אפקטיבית ומתן צ'ופר ללקוחות באמצעות ערכת תוכן ייחודית וממותגת של אגד".