חטיבת הטיפוח של יוניליוור ישראל, משיקה קמפיין חדש לתמיכה בסדרת מוצרי הטיפוח תחת מותג Vaseline ולהגברת המודעות לחשיבות עור הגוף וסגולותיו. בקמפיין, המושק באמצעות חברת הפרסום מקאן אריקסון, השקיעה החברה 4 מיליון שקלים.
הקמפיין הינו שלב נוסף במסגרת מהלך עולמי רחב היקף, אליו הצטרפה יוניליוור ישראל לפני מספר חודשים, שמטרתו לעורר את המודעות והחשיבות לשמירה וטיפוח העור.
ממחקרים שערכה יוניליוור עולה, כי צרכניות לא מבינות את התועלת שבשימוש בקרמים ותופסות את השימוש בהם כמעיק וגוזל זמן. התוצאה של תפיסה זו היא תדירות קניה וצריכה לנפש נמוכות.
הקמפיין החדש, מציג את איכויותיו של העור וממחיש באופן מעורר השראה, באמצעות צילומים אומנותיים של עשרות כפות ידיים, את הנזקים העשויים להיגרם מדי יום, אם לא יזכה לטיפוח ולחות מתאימים.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "כמותג הנושא עימו 130 שנה של מומחיות, מקצועיות ואמינות לקח על עצמו Vaseline משימה לא רק של בניית מותג אלא גם של שינוי הרגלים בשוק לשמירה וטיפוח העור. הקמפיין הנוכחי הינו נדבך נוסף בתהליך ואנו בטוחים כי יתרום להצלחת המהלך כפי שהצליח במדינות רבות בעולם".
קמפיין Vaseline יעלה בערוצים 2, 10, 24 ויימשך 3 שבועות.
בעולם, וזלין הינו אחד המותגים בעלי שעור הצמיחה הגבוה ביותר בתחום טיפוח העור. בארה"ב גדל בשנת 2006 ב-10% וב-2007 ב-12%. בארץ מחזיק המותג בנתח שוק של 9% - נתח שוק גבוה בשוק מרובה מותגים (נילסן, כספי, 2008). בעיני הצרכנים נתפס המותג כמותג מתמחה ולמרות שנתפס כוותיק הוא זוכה לנאמנות צרכנית גבוהה.
קטגוריית הקרמים (גוף וידיים) מוערכת ב-70 מיליון שקלים. את הקטגוריה מובילה יוניליוור (עם המותגים דאב ווזלין) המחזיקים יחד נתח שוק של 19% (נילסן, שנתי 2008). לקטגוריה אחוזי חדירה נמוכים - 30%.
סדרת וזלין כוללת: תחליב לחות עם תמצית אלוורה, תחליב לחות מועשר בויטמינים, תחליב לוכד לחות לעור יבש במיוחד, תחליב מחדש תאי עור, תחליב הגנה לידיים וציפורניים, קרם ידיים לעור יבש, קרם רגליים לעור יבש, שפתון קלאסי לשפתיים יבשות, שפתון בטעם דובדבן לשפתיים יבשות, פטרוליום ג'ל, פטרוליום ג'ל לתינוקות.