מומה פרסומאים מקימים מחלקה חדשה לפעילות ייחודית של פרסום גרילה, שתלווה קמפיינים פרסומיים. המחלקה, אשר תנוהל ותרוכז על-ידי מאיה וינברג, סופרווייזר במומה בשנה האחרונה. הוקמה לאור דרישת הלקוחות לפעילויות באזז מתחת לקו, אשר יעוררו שיח טבעי בקרב קהל הצרכנים, ותעצים את קמפיין הפרסום ה'קלאסי' שלהם.
המחלקה, המונה אנשי קריאטיב, קידום מכירות ופלנינג, כבר החלה לטפל במספר לקוחות המשרד מתחומי השיווק והצרכנות. בנוסף ממציעה המחלקה גיבוי של מחלקת האינטראקטיב, לפעילויות גרילה מחתרתיות גם באינטרנט.
אלדד סהר, משנה למנכ"ל במומה פרסומאים: "בתקופת מיתון דרושות למפרסמים פעילויות חדשניות ויחודיות שיכולות להגביר את האימפקט של הקמפיינים הפרסומיים. כך בעצם נולד רעיון פרסום הגרילה. הניסיון של מומה בפעילויות שטח חריגות, בשיתוף אנשי קריאייטיב ואינטרנט, כבר הוכיח הצלחות ביצירה של באזז סביב קמפיינים, ובעצם הפך את מחלקת הגרילה שלנו לעובדה קיימת, שרק חיכתה לקבל הכרה 'רשמית' במשרד".
אודות מומה פרסומאים:
חברת מומה פרסומאים, בבעלותו של איש הפרסום ארי כהן, הוקמה לפני כ-5 שנים, ומעניקה שירותי מיתוג ופרסום בראיה שיווקית רחבה ללקוחותיה. מומה פרסומאים מטפלת בין היתר בתקציבי הפרסום של רשת נעלי סקופ, רשת חנויות החשמל הסיטונאי, רשת ג'נטלמן, וודקה חורטיצה, ועוד.