מעצב האופנה רוברטו קוואלי יוצא בסדרת מהלכים שיווקיים, להחדרת מותג האלכוהול Roberto Cavalli Vodka. אחד הצעדים הינו מבצע, אשר יימשך מספר חודשים, במסגרתו מציע קוואלי לזוגות טריים לרכוש פריטים ממותג הוודקה לקראת חתונתם, ובתמורה תזכה הכלה במתנה - תיק יוקרתי מבית המעצב בתוספת הקדשה אישית של קוואלי, אשר יישלח אליה במיוחד מאיטליה.
מבצע החתונות מציע לבני הזוג לרכוש 24 בקבוקים בגודל 700 מ"ל האחד, (מחיר הבקבוק - 299 שקלים) ולהגיש בחתונתם את המותג. את הרכישה ניתן לבצע בחנויות האלכוהול המובילות, ובמשרדי חברת קשמש בטלפון: 03-9555555.
מהלך זה הינו פרי שיתוף פעולה בין המעצב לבין יבואנית המשקאות קשמש בע"מ, המחזיקה בזכיון השיווק בישראל. בנוסף, מתכננת החברה לעלות בקמפיין רחב היקף בשבועות הקרובים ולבצע פעילויות מתחת לקו, כגון לקיחת חסויות על אירועי לילה בולטים וכיו"ב.
ירון אורן, מנכ"ל קשמש בע"מ: "מדובר במהלך ייחודי וראשון מסוגו, בו אנו מציעים לזוגות הצעירים להגיש לאורחיהם מותג מגה אולטרה פרימיום יוקרתי ונחשב. אנחנו בטוחים שבעקבות המהלך, כמו-גם צעדים טקטיים נוספים שאנו מתכננים, נצליח לכבוש 10% מנתח שוק הוודקה בישראל, עד לסוף השנה".
שוק החתונות בישראל מגלגל כ-2 מיליארד דולר בשנה. בשנים האחרונות, עומד ממוצע הזוגות המתחתנים בישראל על כ-40 אלף מתחתנים בשנה.
היקף שוק הוודקה בישראל מוערך בכ-300 מיליון שקלים בשנה. ישראל היא בין המדינות המובילות בעולם בצריכת וודקה, והישראלים מוכנים להשקיע במותגים המובילים. לראיה, 50 אחוז מבקבוקי הוודקה הנמכרים בארץ הם של מותגי הפרימיום, ועשרה אחוזים הם מותגי סופר-פרימיום.
אודות קשמש:
קשמש בע"מ הינה חברת ייבוא ושיווק משקאות. החברה מייבאת ומשווקת בישראל שתייה קלה, בירה, יין, מיצי פירות, משקאות אנרגיה ומותגי אלכוהול שונים. לאחרונה השיקה החברה בישראל את סדרות הוודקה והיין של רוברטו קוואלי. זיכיון השיווק בארץ למוצרי האלכוהול של קוואלי עומד על סכום של כ-1,500,000 אירו.