חברת בזק משדרגת את אתר b144.co.il במסגרת שיתוף פעולה אסטרטגי עם אתר הצילומים ZOOMAP ומשיקה היום מערכת המאפשרת לבצע חיפוש במפות ולצפות גם בתמונות הבתים באזור. במידה ולקוח יהיה מעוניין לצפות במספר תמונות של בתים נוספים, הוא יכול לעבור ישירות לאתר Zoomap להמשך הצפייה.
במסגרת שיתוף הפעולה, עודכנו שני האתרים, כאשר באתר b144 יוכלו הלקוחות לצפות בצילומי הבתים או בתי העסק אותם הם מחפשים, ואילו באתר ZOOMAP יוכלו הלקוחות לבצע חיפוש עסקים אנשים ומפות. השיפורים הנוספים באתר b144 כוללים בין היתר, שיפור בממשק החיפוש של הגולשים, שיפור רמת הצגת תוכן המפרסמים ושדרוג ממשק המפרסם המנוי בשירות.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, אמר בעקבות השדרוג של אתר b144, "בזק ממשיכה באופן עקבי להשקיע בטכנולוגיות המתקדמות ביותר באתר b144 וזאת במטרה להרחיב את הפער השירותי והטכנולוגי מול מתחריו. היכולת לצפות בתמונות הבתים במסגרת החיפוש מוסיפה נדבך מידע נוסף עבור המחפש ומקילה עליו לאתר את היעד אליו הוא מעוניין להגיע. בעתיד בזק מתכוונת להשיק אפשרויות חיפוש נוספות שיחזקו את היתרון שלה אל מול המתחרים".
כזכור, ביוני 2008 השיקה בזק את אתר B144 כזרוע חיפוש למספרי טלפון עסקיים ופרטיים תוך הדגשת יתרון הגודל של בזק והסיסמה: "כל העסקים, כל האנשים, אתר אחד". מייד עם השקתו התברג האתר ברשימת 20 האתרים הנצפים (סקר TIM), מדובר בכניסה הגבוהה ביותר בשנת 2008. כמו-כן, השיקה בזק לאחרונה את שירות ה-SMS של 144, המהווה נתיב נוסף מתוך מכלול שירותי 144 (מוקד קולי, אתר, SMS), ומיועד לשרת לקוחות המעוניינים לקבל מידע באמצעות הודעת SMS על רשומות הקיימות במאגר המידע של שירות 144.
האתר מספק למשתמשים נתונים על מספרי הטלפון של 5.9 מיליון מנויים של כל מפעילי התקשורת בישראל, קווי וסלולרי, יחד עם נתונים של כ-300 אלף בתי עסק. בפיתוח הפלטפורמה השקיעה בזק כ-10 מיליון שקלים. שוק החיפוש העסקי המקומי באינטרנט בישראל מוערך בכ-60 מיליון שקלים בשנה.
בתוך כך, יוצאת בזק בקמפיין פרסומי ראשון לשנת 2009. הקמפיין תחת הכותרת "כל העסקים. כל האנשים. אתר אחד", באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי יכלול תשדירי חסות בטלוויזיה ושילוט חוצות. הקמפיין ימשך כשבועיים.