חברת הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בשיתוף עם חברת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, משיקים פעילות ייחודית כתרומה לתמיכה בקמפיין רחב היקף של יום למעשים טובים באמצעות מחלקת המדיה מקבוצת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים בגילאי 35-18.
במסגרת הקמפיין ליום למעשים טובים של שרי אריסון, נתלו בחדרי השירותים במקומות בילוי בפריסה ארצית ביניהם - פאבים, רסטו בארים ומועדוני לילה. שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע. התרומה בשווי של כ-50,000 דולר.