|
ליעד גוטנטג [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
ליעד גוטנטג (36), מונה למנהל שיווק ומכירות בחברת Effect, מרכז התמחות Dynamics CRM של מטריקס. Effect מתמחה ביישום ובהטמעת מערכת Microsoft Dynamics CRM לניהול קשרי לקוחות ומוכרת כשותפת ה-CRM הגדולה ביותר של Microsoft בישראל ושותפה מרכזית של מיקרוסופט בעולם.
במסגרת תפקידו יהיה גוטנטג אחראי על פעילות השיווק והמכירות בשוק הישראלי. גוטנטג הוא מנתח מערכות מידע (CSA) ובעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים עם התמחות בכלכלה ומערכות מידע מטעם הקריה האקדמית אונו. לפני שהגיע ל-Effect שימש גוטנטג כמנהל שיווק ומכירות בחברת מלם וקודם לכן כמנהל שיווק ומכירות בחברת קו מערכות.
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-4,200 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, אופשור, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בתל אביב במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2007 הגיע לכ-1.3 מיליארד שקלים והרווח הנקי הגיע ל-79.5 מיליון שקלים. חברות המחקר STKI ו-IDC דירגו את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל. מניותיה של חברת מטריקס הגיעו לראש טבלת המניות הפופולריות ברשימת תל אביב 100 בקרב הקרנות הגדולות במשק עם שיעור האחזקות הגבוה ביותר. הנהלת מטריקס נמצאת בעשיריה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בתל אביב 100 על-פי דירוג העיתון כלכליסט. מטריקס נסחרת גם במדד היוקרתי של 20 החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20.