רשת מטבחי רגבה משיקה קולקציית מטבחים חדשה ועולה בקמפיין עיתונות ארצי בהשקעה של כ-1,300,000 שקלים. הקמפיין עלה ב-13.3, באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד ויימשך כחמישה שבועות. יכלול עיתונות ארצית, מגזינים, עיתונות מקצועית ומוספים.
הקמפיין יישא את המסר "מטבח מחומרים שלא דמיינת" ויציג בצורה חדשנית ומקורית את החומרים החדשניים מהם עשויים המטבחים החדשים בעזרת גזר מנירוסטה תלת ממדית, מערוך מאבן ציפחה ופטיש שניצלים מזכוכית.
בני לרון, מנכ"ל מטבחי רגבה: "מטבחי רגבה חוגגת 45 שנה להיווסדה והינה החברה המובילה בישראל לעיצוב, ייצור ושיווק מטבחים. בחרנו דווקא בתקופה זו לצאת בקמפיין תדמיתי ואחר המשקף את ערכי המותג, את העוצמות ואת המובילות שלו".
קולקציית המטבחים מציגה מטבח פורניר אבן צפחה, אבן חזקה ועמידה המשמשת בדרך כלל לחיפוי קירות, גגות וריצוף אשר בעיבוד מיוחד מגיעים לעובי של ציפוי דלתות. מטבח נירוסטה ייחודי עולמי בעיבוד תלת ממדית שהותאמה במיוחד עבור מטבחי רגבה מגרמניה וזכוכית מעובדת בשיטות טכנולוגיות חדשניות.