012 סמייל עולה, החל מהשבוע, בקמפיין טלוויזיוני חדש בהיקף של 2.5 מיליון שקלים. הקמפיין, באמצעות גלר-נסיס, יציג את ממצאי "המבחן של המדינה", מהם עולה כי 012 סמייל היא החברה המשתלמת ביותר בחיוג לחו"ל.
הקמפיין החדש יכלול סרטון הומוריסטי בכיכובם של אייל קיציס, פרזנטור החברה, והשחקן צביקה פורמן.
בסרטון הפרסומת מגיע קיציס לחנות למוצרי חשמל בניו-יורק, שם מזהה אותו מיד בעל החנות (צביקה פורמן). קיציס מתמלא גאווה מכך שהוא מזוהה גם בחו"ל ונדהם כאשר הוא חוטף מבול של צעקות מבעל החנות על כך שהדוד שלו מנתניה לא מפסיק להתקשר אליו לניו-יורק ולהטריד אותו בטלפון, רק בגלל התעריפים המשתלמים של 012 סמייל.
מיד בסיום הסרטון מוצגים נתוני המבחן של המדינה. הסקר, באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה, נערך זו השנה ה-12 בקרב 1,000 נשאלים, המהווים מדגם ארצי מייצג של האוכלוסיה היהודית הבוגרת בארץ. 39.5% מקרב בעלי הדעה ענו כי 012 סמייל היא החברה המשתלמת ביותר בחיוג לחו"ל. תוצאה זו גבוהה באופן מובהק מהחברות המתחרות.
סמנכ"ל השיווק של 012 סמייל, יעקב נדבורני, אמר: "012 סמייל, מובילה את שוק השיחות הבינלאומיות. אנו שמחים שמדיניות החברה להציע לצרכנים את התעריפים המשתלמים ביותר משתקפת גם בתפיסת הצרכנים את החברה".
קרדיטים: מנהלת תקשורת שיווקית: מיכל אפורי; סמנכ"ל קריאייטיב ראשי: רוני שניידר; מנהלת קריאייטיב: מירב קורן; קופירייטרים: אבישי פרידלנדר, טל ביגלמן; ארטדיירקטור: כרמל כמאל אבוזלף; מנהל לקוחות: גיא טל; סופרווייזר: שמרית סקורניק; תקציבאית: הגר אלדד; פלנר: איתי בונה; מנהלת הפקה: אפרת ארליך; חברת הפקה: ישי הדס; במאי: רני כרמלי.