אלפי המנויים של רשות הטבע והגנים, אשר יגיעו בחג פסח לביקור באתרי התיירות, ייהנו מתור נפרד וקיצור משך ההמתנה בקופות. השירות החדש הינו יוזמה של אגף תקשוב ומערכות מידע ברשות הטבע והגנים והוא יתאפשר באמצעות מסופים ניידים של חברת וריפון, אשר יזהו את המינויים באמצעות כרטיס מנוי מגנטי. השירות מתבצע על-ידי העברת כרטיס המנוי במסוף המזהה את פרטי המנוי ותוקפו ומאפשר לו להיכנס באופן מיידי ללא המתנה ארוכה בתור המשלמים. כתוצאה מכך, יקוצר זמן ההמתנה הארוך בכניסות לשמורות הטבע.
במהלך חופשת הפסח יוצאים מאות אלפי ישראלים לשמורות הטבע ולגנים הלאומיים שבאחריות רשות הטבע והגנים. רשות הטבע והגנים מארחת באתריה כשבעה מיליון מבקרים מדי שנה. תמיר עדוי, ראש אגף מחשוב ומערכות מידע: "אנו ערים לחוסר הנוחות שמעוררת ההמתנה בתור לכניסה, בקרב המבקרים בתקופת השיא של הטיולים המשפחתיים".
"בשלב הראשון, השקנו את השירות באתרים הפופולריים בארץ: שמורת טבע נחל עמוד, שמורות טבע נחל תנינים ונחל מערות, שמורות טבע יהודיה ונחל משושים, גן לאומי עין חמד, גן לאומי אפולוניה, שמורת טבע עינות צוקים (עין פשחה) ועין גדי, שמורת טבע נחל פרת, הגנים הלאומיים אשכול ועין עובדת וחוף האלמוגים במפרץ אילת. כך יוכלו המבקרים ליהנות מבילוי בחיק הטבע בנוחות מרבית וללא עיכובים מיותרים". אומר תמיר עדוי, ראש אגף מחשוב ומערכות מידע ברשות הטבע והגנים.
"העמדות מספקות לרשות פתרון אידיאלי בשיא תקופת הלחץ: השירות מאפשר לפקחים לטפל בתור באופן פעיל ולעבור ממכונית למכונית על-מנת לקצר את התורים. כל זאת מבלי צורך בתשתיות חשמל או טלפון שאינן טריוויאליות בנקודות הכניסה לאתרים. בעתיד נשתף פעולה עם ארגונים ובתי עסק נוספים שיהיו מעוניינים להגביר את התפוקות שלהם ולקצר את זמן ההמתנה לתשלום" אומר שמחה גנדלמן, מנהל הפעילות המסחרית בוריפון ישראל.