מאיר, חברה למכוניות ומשאיות, יבואנית וולוו בישראל, עולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בקמפיין חדש, החושף מגוון פתרונות מימון ותפעול בהתאמה אישית, אשר יוצעו ישירות דרך מחלקת עסקים וציי רכב של חטיבת המכוניות במאיר על רכבי המותג בקבוצה 5.
הקמפיין, תחת הסלוגן "VOLVO בהתאמה אישית" מציג מגוון פתרונות לרכישה, תפעול, תחזוקה וטרייד אין על דגמי VOLVO מקבוצה 5 (S40, S60 ו-V50): ליסינג מימוני, ליסינג תפעולי, אפשרויות לחבילות תחזוקה במוסכי המורשים של היבוא, אפשרויות טרייד אין / buyback ועוד, המאפשרים לקהלים עסקיים להתקרב להגשמת החלום ולרכוש וולוו חדשה ישירות דרך היבואן במקום באמצעות חברות הליסינג. הקמפיין יכלול אינטרנט ועיתונות.
"מגוון פתרונות הרכישה, התפעול והתחזוקה והאפשרות לטרייד אין/ buyback המוצעים בקמפיין זה, חושפים את מגוון השיטות לרכישת רכבי המנהלים האולטימטיביים של וולוו ללקוחות עסקיים וציי רכב אשר רוצים לרכוש רכב מנהלים פרימיום איכותי ואמין, וישירות מהיבואן ולא דרך חברות הליסינג" מוסר עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת המכוניות במאיר.