|
מלאני פרס [צילום: יניב אדרי]
|
|
|
|
|
רשת האופנה הוניגמן, משיקה לראשונה בישראל, קולקציית קיץ שנבחרה אישית על-ידי הפרזנטורית שלה בשש השנים האחרונות, השחקנית, הזמרת והדוגמנית מלאני פרס. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בחמישה מיליון שקלים.
הוניגמן היא הרשת הישראלית הראשונה אשר מצטרפת למגמת האופנה, אשר צוברת תאוצה ברשתות מובילות בעולם, כמו: קייט מוס לטופ שופ, מדונה ל-M&H ועוד, ומעניקה ללקוחותיה אפשרות להתחדש בבגדי קיץ עם תו האיכות והטעם הטוב של מלאני פרס.
הקולקציה של מלאני עוצבה בהשראתה, הפריטים והרכבת ה-TOTALOOK הסופי נבחרו על ידה. מלאני, אשר ידועה בסטייל המשובח שלה, בטעם ייחודי ונחשבת לאייקון אופנה, נותנת ללקוחה של הוניגמן הצצה לעולם הסטייל הפרטי שלה, כמו-כן, אישור סופי והשראה למראה שלה.
הקולקציה של מלאני פרס כוללת כ-50 פריטי אופנה, ביניהם: שמלות, חצאיות, חולצות ומכנסיים לצד אקססוריז כמו חגורות, תיקים, תכשיטים ועוד. לטובת הקולקציה הוקצה שטח בכניסה לחנות ובנישות בצידי החנות.
לדברי מיכה הוניגמן, מבעלי קבוצת הוניגמן: "הרעיון לקולקציה של מלאני נבע מהסיבה כי בכולנו טמון הרצון לעיתים להידמות לאייקון אופנה, ולהעניק רעיונות וסטייל איך להתלבש נכון ומה בדיוק הולך עם מה. המלצתה של מלאני, מעניקה ללקוחה 'אישור סופי' למראה שלה".
עוד הוסיף, כי: "מלאני מהווה אייקון אופנה, ידועה בחוש האופנה שלה ותמיד זוכה לתשבחות על סגנון לבושה. היא מהווה כמודל שכל אישה רוצה להידמות אליו, כך שאם היא בחרה את הפריטים והרכיבה את הלוק, הלקוחה יכולה להיות בטוחה שהיא תיראה אופנתית וטרנדית".
לרגל ההשקה יוצאת הרשת בקמפיין רחב היקף, בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA. הקמפיין של הוניגמן כולל מודעות צבע במגזינים ובעיתונות יומית וסרט פרסומת חדש. בסרט הפרסומת נראית מלאני ברחוב אורבאני צבעוני ותוסס, כשהיא חולפת על-פני מגוון דמויות שגם הן מגולמות על-ידה. בכך מעביר הסרט את הקונספט של הקולקציה האישית של מלאני שנבחרה על-ידה ומדגיש את הבחירות כמשקפות את הרבגוניות שהיא מייצגת.
חברת הוניגמן בבעלות יעקב ומיכה הוניגמן. החברה מפעילה את רשת הוניגמן המונה 56 סניפים ברחבי הארץ.