בירה גולדסטאר, המשווקת על-ידי חברת טמפו, הינה הבירה המובילה בישראל, עם כ-30% נתח שוק ומעל ל-40 מיליון בקבוקים הנמכרים בשנה. בימים הקרובים תעלה גולדסטאר הקמפיין חדש תחת הסיסמא "תשתחרר גבר" עם סיטואציות הומוריסטיות חדשות, וגבריות במיוחד.
בסדרת הסרטונים החדשה, מוצגים עולמות הספורט והבירה ביחד, כחלק מהעולם הגברי השלם. דווקא השחקניות בקבוצות הינן נשים, מה שגורר נקודות מבט ותגובות הומוריסטיות ומשעשעות.
לדברי גיא צוקרמן, מנהל תחום אלכוהול בטמפו, "קהל שותיה העיקרי של גולדסטאר הינו גברים ובין הגילאים 18 ל-35, בשפה זו מדבר הקמפיין החדש של גולדסטאר אשר מציג אותה כבירה גברית אך צעירה ועדכנית".
הקמפיין יציג סיטואציות הומוריסטיות של יחסי גברים נשים, והמסקנה העולה מהן - שגולדסטאר הינה הבירה הגברית האמיתית, ומכאן הסיסמא "תשתחרר גבר".
"גולדסטאר ממשיכה להיות המותג המוביל בישראל השומר על יציבות במכירות, ונהנה מנתח שוק גדול פי שניים מהמותג המוביל אחריו. אנו נמשיך להשקיע במותג גולדסטאר ולמצב אותו כבירה גברית הפונה לקהל צעיר, ישראלי ושאוהב בילויים", אומר צוקרמן.