חברת ביקורופא, החברה הפרטית המובילה בשירותי רפואה ראשונית ודחופה, עלתה בסוף השבוע בקמפיין טלוויזיה בערוצים 2 ו-10, וברדיו במקביל.
הקמפיין ימשך לאורך חודשים מאי ויוני, בעלות של מיליון שקלים. המסר המרכזי של הקמפיין הוא - לראות רופא ומהר במגוון טיפולים 24 שעות ביממה.
משרד הפרסום אדלר חומסקי הכין סרטון אנימציה, המבוסס על שעון, המדגיש את הזמינות המהירות ומגוון הטיפולים בשירות רפואי דחוף. הבחירה בסרטון אנימציה נבעה מהרצון להסביר בצורה פשוטה וברורה את המסרים.
"בחרנו להעלות קמפיין להגברת המודעות לשירות של רפואה דחופה באמצעות מסרים פשוטים וברורים. אנשים הזקוקים לשרות של רפואה דחופה רוצים להבין את השרות והזמינות בצורה היעילה והפשוטה ביותר על-מנת לקבל את הטיפול המהיר והיעיל ביותר בזמן קצר". אומר רועי רותם, סמנכ"ל השיווק.
חברת ביקורופא היא החברה הפרטית המובילה בישראל בשירותי רפואה ראשונית ודחופה ומנהלת 32 מרפאות בפריסה ארצית. החברה מפעילה שירות רופא עד הבית ומוקד טלפוני 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, במספר כוכבית 6101. ביקורופא מעניקה שירותי רפואה ראשונית לחיילי צה"ל ברחבי הארץ ומחליפה את השירות שניתן עד כה במרפאות קצין העיר.