בנק דיסקונט למשכנתאות משיק מהלך שיווקי-פרסומי "הלוואה שהתגשמה", במסגרתו יוביל תפיסה צרכנית-פיננסית חדשה, שבסיסה הרחבת מודעות הציבור לאטרקטיביות המימון לטווח הארוך.
בבסיס המהלך עומדת אסטרטגיה של הגשמת צרכים ספציפיים של הלקוחות ומשקי הבית הפרטיים, כפי שנצפו בסקרים מקדימים שערך הבנק. דיסקונט משכנתאות זיהה צרכים אלו, ומציע מוצרי אשראי חדשים בפריסה נוחה של תשלום ההלוואה ובהחזר חודשי נמוך, על-ידי שעבוד נכס המגורים הקיים.
אתי לנגרמן, מנכ"ל בנק דיסקונט למשכנתאות, ציינה: "זיהינו שבצורך של לקוחות רבים קיים פער בין טווח המימון המבוקש לטווח ההשקעה המתוכנן. כדי לאפשר התאמה בין משך תקופת ההלוואה לטווח ההשקעה, כך שלקוחותינו יוכלו ליהנות מהחזר חודשי נמוך בפריסה ארוכה, אנו מציעים החל מהיום חבילה של פתרונות אשראי שהראשון שבהם הלוואה נוחה למימון שיפוצים. זו יריית הפתיחה הראשונה למהלך שיווקי רחב שניישם בשנה זו".
המהלך יחל בהצעה למימון שיפוצים בבית על-ידי משכנתא ייחודית שמציע הבנק בתנאים אטרקטיביים ובפריסה ארוכה. "ההלוואה שהתגשמה" מאפשרת החזר חודשי נוכחי של החל מ-55 שקלים (קרן + ריבית) על כל 10,000 שקלים הלוואה, בכפוף להעמדת ביטחונות הולמים. כך לדוגמא אם מדובר בשיפוץ של 30,000 שקלים, חישוב החזר החודשי הנוכחי יסתכם בכ-165 שקלים.
מסקר שערך הבנק באמצעות חברת DNA - מחקר ואסטרטגיה מקבוצת אדם מילוא, עולה כי רובם הגדול של המשפצים (64%) אינם מודעים לאפשרות של קבלת הלוואה בתנאים עדיפים לטובת השיפוץ, כחלק מהלוואת המשכנתא. בנוסף, רוב האנשים (63%) שוברים חסכונות ומשלמים מחיר גבוה יותר - במקום לממן את השיפוץ על-ידי הלוואה זולה יותר מהבנק. ממצא מרתק נוסף שעולה מהסקר: קהל המשפצים משקיע הכי הרבה מאמץ במיקוח על מחירי העבודה והחומרים, ולעומת זאת הכי פחות מאמץ במחיר מימון השיפוץ.
פרטים נוספים ניתן לקבל בכל אחד מסניפי דיסקונט למשכנתאות ובטלפון כוכבית 2009. כמו-כן, הבנק משתתף בתערוכת "בתים ומבטים" בתאריכים 14-12 במאי בגני התערוכה, ויועצי המשכנתאות יעניקו במסגרת זו, יעוץ ופרטים נוספים בהתאם.