המיתון מצריך מכולנו לחשוב מחוץ לקופסא ולתת ליצירתיות שלנו מקום להתפתח ולפרוץ גבולות. בדיוק מסיבה זו החליט אייל נאור, מייסד פורום השיווק החוויתי הראשון בישראל "פורום בלאק" להביא את כולם למקום אחד לכנס בנושא שיווק יצירתי בזמן מיתון כלכלי.
בכנס תרצה הילה אורן, שתיתן הצצה אל מאחורי הקלעים של שנת חגיגות ה-100 לתל אביב והשחקן אלון נוימן במפגש אימפרוביזציה מעוררת השראה ויצירה להתמודדות עם המצב, שמטרתו העברת המסר שבכל אחד מאיתנו קיימת נקודת חשיבה אחרת שבחלקנו היא פעילה ואצל חלק מאיתנו היא רדומה ולפעמים לא ידועה והיא זו שיכולה לעזור לנו ביצירת פתרונות חדשים וקריאטיביים.
בנוסף, יעסוק המפגש, במתן בהזדמנויות חדשניות לשיווק בצל המיתון ובניית פתרונות יצירתיים על-ידי יישום כלים מעולם התיאטרון והמשחק.
האירוע, תחת הכותרת "יוצרים אחרת" יתקיים ביום שני, 08.06.09, ב-18:30 באולם הקונגרסים ZOA שבבית ציוני אמריקה שבתל אביב.
אייל נאור, מייסד פורום BLACK והבעלים של חברת EXP חברת הקד"מ והשיווק החוויתי: "בתקופה שכזו יש כוח אדיר ליצירתיות אחרת, שונה וחדשנית אשר יכולה לייצר הזדמנויות חדשות בעלויות אפסיות. הרעיון הוא להביא לאנשי השיווק בישראל זוויות וכלים חדשים שיוכלו להעניק להם ערך מוסף, במיוחד על-רקע המצב הכלכלי במשק כיום".
פורום BLACK הינו הפורום הראשון של שוק הקד"מ והאירועים העסקיים בישראל. הפורום מאגד בתוכו 500 מנהלי שיווק, מרקום ומשאבי אנוש מ-200 החברות המובילות במשק. BLACK הוקם מתוך צורך עכשווי של המנהלים להחליף ידע, להרחיב אופקים, וכן לערוך חיבורים עסקיים ושיתופי פעולה בין אנשים וחברות שונות, והוא פועל ללא מטרות רווח.