ד"ר האושקה מציג: האם את קוף צהוב? ד"ר האושקה - מותג הקוסמטיקה האורגנית המוביל בעולם מזה 40 שנה, מבית ארומה לייף, בקמפיין אינטראקטיב ראשון בארץ במטרה להציג בפני האישה הישראלית את האלטרנטיבה האורגנית והבריאה יותר לטיפוח העור, שכבשה את העולם.
הקמפיין, שהופק על-ידי Inbox Interactive, בהיקף של כ-300,000 שקלים, יעלה בכל האתרים המרכזיים ויזמין את הגולשות לבדוק מה הטמפרמנט שלהן, באמצעות מבחן אופי ייחודי המתבסס על הקשר בין האופי לסוג הטיפוח המשלים הנדרש.
מוצרי הטיפוח של ד"ר האושקה עשויים מחומרים אורגניים בלבד באיכות הגבוהה ביותר. כל המוצרים בסדרה מיוצרים בתהליך טבעי בשיטה האנתרופוסופית, שמאמצת את המחזוריות של הטבע ומתרגמת אותו לסגנון חיים מאוזן לשם השגת מראה ותחושה בריאים וטבעיים יותר.
לאתר הקמפיין:
www.dr-hauschka.co.il.