חטיבת הבישום לקוסט מעלה זה הפעם השלישית, קמפיין אינטראקטיבי, אשר משתמש במנוע החיפוש של גוגל כזירת המשחק.
המשחק, בסגנון "חפש את המטמון" הוא משחק אינטראקטיבי - חידת שרשרת כאשר מאפשר למתמודדים לענות על חידות בנושא ענף הטניס והמותג לקוסט. כל השאלות, הרמזים והתשובות לשאלות יהיו פזורים באתר המיוחד שנבנה ללקוסט ובמנוע החיפוש של גוגל, באמצעות תוצאות חיפוש אובייקטיביות וקישורים ממומנים.
זו הפעם השלישית בה קמפיין אינטרנט מתרגם את שיטת "חפש את המטמון" המוכר אל תוך הפלטפורמה הפופולרית של גוגל. זהו קמפיין המשך לשני הגלים הקודמים בהם זכו בטיסה ל-us open ול-austrelian open.
הפרס במשחק זה יהיה כרטיסי כניסה זוגיים לשלושת ימי התחרות בגביע דיוויס שיתקיים בתחילת חודש יולי בישראל (סך-הכל 50 זוכים).
סך ההשקעה בקמפיין 800 אלף שקלים והיא כוללת את ההשקעה בבניית האתר, קמפיין באנרים באינטרנט ושווי הפרסים.
אל אתר המבצע ניתן להגיע בכתובת
www.lacoste75.co.il. המשחק יופיע באתר עד לתאריך 21.6.2009. על רעיון פיתוח המשחק אחראית קבוצת האינטראקטיב WEBSENSE.