בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
דיזנגוף סנטר יוצא בקמפיין אוטובוסים לקראת עונת הקיץ
|
- הודעה מטעם הדיזנגוף סנטר
מאת:
קרן לב | | דניאלה רייבנבך תקשורת
|
"אל תפספסו את האוטובוס לסנטר" - זהו השם שנבחר להוביל את קמפיין האוטובוסים הבולט של דיזנגוף סנטר לקיץ הקרוב. עלות ההשקעה בקמפיין כ-250,000 שקלים. הקמפיין שיעלה למשך שלושה חודשים, באמצעות משרד הפרסום "הביילינים", בראשות האחים גיל ואורי ביילין, יכלול אוטובוסים ממותגים אשר מובילים לדיזנגוף סנטר, כאשר בצד האחורי של האוטובוס רואים בחור רץ המנסה להיתלות על האוטובוס בצורה דרמטית כדי לא לפספס את האוטובוס לסנטר. בצידי האוטובוס יופיעו בכל פעם חנויות אחרות וזאת על-מנת להדגיש את התמהיל והמגוון הרב שהסנטר מציע. לדברי עדי אורנשטיין, מנהלת השיווק של דיזנגוף סנטר: "בחרנו בקונספט על-מנת ליצור בידול וחדשנות. רצינו לעשות משהו בולט שימשוך תשומת לב קהלי המטרה ויעביר את המסר של מגוון ושל רלוונטיות המותג דיזנגוף סנטר. מסר עכשווי ויצירתי". דיזנגוף סנטר הוא המרכז לבילוי וקניות הגדול בישראל, המשתרע על שטח של כ-100,000 מ"ר וכולל למעלה מ-400 חנויות במגוון תחומים הנותנים מעטפת כוללת של בילוי וקניות שונים, ביניהם: אופנה, מזון, בתי קולנוע, חשמל, קוסמטיקה ועוד. בין המותגים המובילים: רנואר, המשביר לצרכן, זארה, twentyfourseven, נייקי, g-star, ספרינגפילד, אדידס, מנגו, טויז אר אס ועוד. www.dizengof-center.co.il.
|
תאריך:
|
30/06/2009
|
|
|
עודכן:
|
30/06/2009
|
|
קרן לב
|
|
בתי הספר לתואר שני במנהל עסקים המובילים בארה"ב החלו בשנה האחרונה לעשות שינויים בתוכניות הלימוד ובמערכי התמיכה שלהם, על-מנת לספק את הצרכים החדשים של הסטודנטים, כך על-פי בדיקת השלוחה הישראלית של חברת פרינסטון ריוויו, המפעילה קורסי הכנה לבחינת ה-GMAT. השינוי חל בעקבות המצב הכלכלי הדורש היערכות מחודשת בנושא חיפוש עבודה.
|
|
|
חברת עוף טוב תייצא לסין לשוק ההסעדה כ-120 טון רגלי עופות מדי חודש. סך-הכל הייצוא בשנה הקרובה יהיה כ-1,500 טון בשווי של כחמישה מיליון שקלים.
|
|
|
Future Horizons, חברה בינלאומית המספקת שירותי מחקר שוק ותמיכה עסקית לתעשיות הסמיקונדקטורים והאלקטרוניקה, נכנסת לשוק הישראלי. החברה מינתה כנציגות בישראל את סוכנות אמיר בן ארצי תוכן ומדיה, שתשווק בארץ מחקרים, ניתוחים ותחזיות לשווקי האלקטרוניקה והסמיקונדקטורים, כינוסים, סמינרים, מפגשי הדרכה, ניוזלטרים, מפגשים עם בכירי התעשיה בעולם וחבילה המיועדת לחברות סטארט אפ.
|
|
|
במסגרת פעילותה בקהילה ותמיכתה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים, הקימה חברת רד תקשורת, מרכז מחשבים, עבור כ-400 הילדים ובני הנוער המתחנכים וחיים בכפר במסגרת פנימייתית. רוב חניכיה של הפנימייה מגיעים מאזורי הפריפריה, כשחלק מהילדים מגיעים לכפר בהמלצת שירותי הרווחה וחלק מופנים על-ידי עליית הנוער. בכפר קיימת אוירה לימודית מיוחדת, המאפשרת לבני הנוער לפתוח דף חדש בחייהם ולהביא לידי מיצוי את כישוריהם החברתיים והאישיים ובכך להעלות את סיכוייהם להצליח בעתיד. כ-95% מהילדים מתגייסים לצה"ל.
|
|
|
013 נטוויז'ן עולה מחר, (ה', 1.7.09) בקמפיין חדש לקידום שירות הקו הביתי. הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 וכן באתרי אינטרנט מובילים תחת המסר "הקו הביתי של 013 נטוויז'ן: מדברים כמה שרוצים רק בשקל אחד ליום". הקמפיין בוצע על-ידי משרד הפרסום גיתם BBDO, עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-2.5 מיליון שקלים.
|
|
|
|