|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

קמפיין חדש לאגודה למלחמה בסרטן

- הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
01/07/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: דינה שובל  |    |  גיתם פורטר נובלי
[צילום: יח"צ]

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת במסע הסברה ארצי חדש, להעלאת המודעות בקרב הציבור לסכנה בחשיפה לשמש, במטרה להקטין את התחלואה בסרטן העור. מסע ההסברה הופק על-ידי BBDO SOHO שמלווה במשך שנים בהתנדבות את מהלכיה הפרסומיים של העמותה.

סרטן העור נחשב למחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל. מתוך מגוון גידולי העור, שלושה נחשבים לשכיחים במיוחד: סרטן תאי בסיס, סרטן תאי קשקש ומלנומה. כל שלושת הסוגים הללו קשורים לחשיפה מתמשכת לקרניים אולטרה סגוליות (UV) של השמש, שתחילתה כבר בגיל הילדות המוקדמת.

על-פי רישום הסרטן הלאומי במשרד הבריאות, כ-1,200 חולים חדשים מאובחנים מדי שנה בישראל.ולמעלה מ-200 נפטרים מהמחלה. הסיבה העיקרית לתחלואה בסרטן העור היא חשיפה בלתי מבוקרת לשמש. כיום ידוע שניתן להפחית את הנזק הנגרם לעור ובכך להקטין את הסיכויים לחלות במחלה. זאת על-ידי: הימנעות מחשיפה לשמש בשעות 16:00-10:00, הצטיידות בכובע, ביגוד מלא, הצטיידות במשקפי שמש ומריחת קרם הגנה על-פי ההוראות באזורי העור החשופים. לכן, המסר העיקרי לציבור הוא: אל תצאו לשמש ללא הגנה.

בסרטון, המלווה את הקמפיין, רואים בהתחלה רגליים של גבר השוכב על מיטת שיזוף בחוף הים. לפתע, מתחילה לנשב רוח קלה המעיפה על אחת מכפות רגליו תווית סימון של גופה. בסוף הסרטון מזהיר הקריין דני רופ, שתרם את קולו לקמפיין בהתנדבות, את הצופים, בליווי הכותרת: "חשיפה לשמש עלולה להרוג, אל תצאו לשמש בלי הגנה".

הקמפיין החל השבוע ויעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24, באתרי האינטרנט ובעיתונות המודפסת.

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "לצד שיעורי העלייה באבחון אנו גם רואים לצערנו עלייה בתחלואה בקרב הגברים. ניתן להקטין את הסיכון לחלות בסרטן העור על-ידי התנהגות חכמה בשמש. מטרתו העיקרית של הקמפיין השנה, במקביל לקמפיין 'בת היענה' הקודם: 'גם אם תתעלם הסכנה לא תעלם' היא להטמיע מסר זה בקרב הציבור הרחב, שיפנים את הסכנה שבחשיפה לא מבוקרת לשמש, תוך מודעות ליכולתו לשלוט על הסיכון לחלות. אנו מקווים כי באמצעות הקמפיין נצליח להניע אנשים להגן על עורם ובריאותם ובכך להציל את חייהם ומודים למתנדבים למען מסע ההסברה".

האגודה למלחמה בסרטן מודה למתנדבים שפעלו להפקת התשדיר. הקמפיין מנוהל בהתנדבות על-ידי גיתם BBDO, הסרט הופק בהתנדבות על-ידי הבמאי - ישי קרני, חברת ההפקה - ראבל דיגיטל ובית פוסט - פוסטאופיס.

קרדיטים גיתם BBDO: סמנכ"ל לקוחות - עדי כהן-סברוב; סופרוויזר - אלדר אברהם; תקציבאית - נועה פז; צוות קריאייטיב: מנהל קריאייטיב - יגאל חזן, סמנכ"ל קריאייטיב - גיא בר, קופי - רונן לוין, ארט - נועם לייסט, מנהלת מחלקת הפקה - נוגה שגיא, מפיק - עומר קנדל.

הפיקו בהתנדבות את הסרט: במאי - ישי קרני; חברת הפקה - ראבל דיגיטל; בית פוסט - פוסטאופיס.

תאריך:  01/07/2009   |   עודכן:  01/07/2009
דינה שובל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לרגל שנת ה-25 לקיבוץ מירב, החליטו חברי הקהילה כי ברצונם, ביכולתם ומחובתם להוסיף ולתרום מכוחם למען החברה בישראל. לאחר בחינת הצרכים והיכולות, החליטו החברים להקים בנוסף ל"בית הילד" הנמצא בקיבוץ גם "בית לנשים בעלות צרכים מיוחדים".
רשת H&O מתגייסת למען איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים). במסגרת הפעילות תמכור במהלך חודש יולי 2009, בחנויות הרשת ברחבי הארץ, כריות לצוואר לשימוש בטיסות תמורת 10 שקלים בלבד. כל ההכנסות אשר יגויסו באמצעות הפעילות יועבר כתרומה לעמותה. באיל"ן מקווים לגייס במבצע זה מאות אלפי שקלים, שיוקדשו לטיפול בילדי איל"ן. הכריות יוצרו במיוחד לטובת הפעילות וכוללות לוגו של העמותה ולוגו H&O.
01/07/2009  |  אבי שושן  |   הודעות כלליות
אגף הפנסיה של ההסתדרות פתח בהליך בחירה של גופים שיספקו שירותי תפעול ל-19 קופות גמל מפעליות המנהלות נכסים בהיקף כולל של כ-20 מיליארד שקלים. מדובר בקופת הגמל וקרנות ההשתלמות של עובדי עיריית תל אביב-יפו, קרן ההשתלמות של עובדי מנהל, קרן רום של עובדי הרשויות המקומיות, קרן רעות, קרנות למורים - גל גמל והגומל, קרן השתלמות למשפטנים, קופת התמלוגים של האוניברסיטה העברית, קרן אל על, התעשיה האוירית, קרן הביוכימאים (ק.ס.ם), קרן האחים והאחיות, הסתדרות האקדמאים במח"ר, עיריית חיפה, והקרנות שובל, עוצם, קלע, שדות וקו הבריאות.
01/07/2009  |  כוכבה נגר  |   הודעות כלליות
חברת הממתקים כרמית, עולה בקמפיין קיץ גדול, לרגל השקת סדרת המוצרים החדשה הכוללת: סוכריות מרובעות, חטיפי הקפאה מרעננים, סוכריות על מקל במילויים שונים ומרשמלו. הקמפיין יעלה היום ה-‏01.07.09 למשך כשבועיים וישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24.
חמת, יצרנית הברזים המובילה בישראל, השיקה קמפיין חדש תחת הסיסמא: "עולם המים של חמת". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום הילה ושות', מדגיש את נושא החיסכון במים ומציג את מגוון המוצרים שמציעה החברה, שיאפשרו גם לצרכן לחסוך בהוצאות המים.
01/07/2009  |  רונן הלל  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il