רשת מרפאות פרופורציה עולה בקמפיין מיוחד לקיץ, בהשקעה מדווחת של חצי מיליון שקלים. הקמפיין, אשר יכלול סרטוני טלוויזיה בערוץ 24 החדש, תשדירי רדיו, מודעות בעיתונים ובמגזינים ופעילות מקוונת באתרים מובילים, מצעיד את 3 הטיפולים הנחשבים לפופולריים ביותר, לאורך כל השנה, ובעיקר בעונת הקיץ: הסרת שיער, המסת שומן בלייזר והגדלת חזה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום GPS, פונה לקהל היעד הנשי תחת הסלוגן 'מומחים לרפואה אסתטית', וכולל ויז'ואלים קיציים מאוירים, המתארים סיטואציות מחוף היום: משחק מטקות; אבובי פלסטיק ובגדי ים שונים.
במקביל לפעילות הפרסומית, מקיימת הרשת מבצעים שונים בשיתוף קופות החולים השונות, המקנות למבוטחות הקופות הנחות והטבות שונות, על מגוון טיפולי רשת המרפאות.
בתיה מאור, סמנכ"ל שיווק ברשת מרפאות פרופורציה: "עיקר הפניות וההתעניינות מהלקוחות בעולם האסתטיקה הינו בחודשי הקיץ, וזאת כיוון שאנשים מעדיפים לנצל את החופש על-מנת לבצע טיפולים קוסמטיים שונים. זמני ההתאוששות ממרבית הטיפולים הינו קצר במיוחד, ולאחריהם המטופלים חוזרים לפעילות רגילה ומלאה, ונהנים מהמשך חופשתם".