|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

שת"פ ייחודי בין הסוכנות היהודית לבצפר

- הודעה מטעם הבצפר
04/08/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: רוני הרש  |    |  יפה אפרתי תקשורת

שיתוף פעולה מיוחד נרקם בין הבצפר, בית הספר של איגוד הפרסום לבין הסוכנות היהודית. במסגרת סדרת אירועים לציון 80 שנים לארגון, בחרה הסוכנות ליזום תערוכת כרזות, אשר תוצג בנמל תל אביב ביום רביעי וחמישי 6-5 בחודש אוגוסט ובהמשך, תנדוד התערוכה ברחבי הארץ. מי שנבחרו להכין את הכרזות הם הסטודנטים בקורס הקופירייטינג וסטודנטים במסלול הגרפיקה של הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום.

התערוכה תהיה בנויה בצורת שדרה של שמונה לוחות מודעות עגולים, אשר יפוזרו בנמל תל אביב ועליהם יודבקו הכרזות. תערוכת הכרזות היא בסגנון של ישן-חדש כאשר ישולבו כרזות ישנות, שהפיקה הסוכנות היהודית במרוצת השנים, לצד כרזות חדשות שיצרו תלמידי הבצפר. במקביל לתערוכה יתקיים בנמל הפנינג פתוח לציבור, שיחשוף באופן חוויתי, את תחומי העשייה של הארגון. הכרזות המוצלחות ביותר אף ישולבו בפרסומים העתידיים של הסוכנות.

הסטודנטים נתבקשו להכין עבודות אשר מביאות לידי ביטוי את פעילותה של הסוכנות היהודית בבניין הארץ, השקעה בפריפריה, עלייה כאשר כל סטודנט בחר את הכיוון המועדף עליו. עבודותיהם של הסטודנטים הם שענטז של חדש וישן ומשולבים בהם הומור וצבעוניות עזה.

התערוכה תוצג בנמל במהלך חודש באוגוסט ולאחר מכן תוצג ברחבת הסוכנות בירושלים.

ורד בטש, מנהלת הבצפר: "ארגון תערוכת הכרזות עבור הסוכנות היהודית לא היה פשוט כלל, שכן היסטורית הרעיון המרכזי שעמד בפניה היה עלייה, משהו שעם השנים הפך להיות פחות רלוונטי, ועל פניו יש גופים ממשלתיים שמקדמים את הנושא. מאז הסוכנות עושה דברים גדולים חשובים ומבורכים לחברה הישראלית, שאת רובם אף אחד מאתנו לא מכיר. האתגר היה עצום ועמד בקונספט המרכזי שעומד מאחורי הבצפר - התמודדות עם לקוח לא שיגרתי ושילוב מסלולי לימוד במקרה זה גרפיקה ארט וקופירייטינג ממש כמו בעולם האמיתי".

ויז'ואלים לתערוכה נתרמו על-ידי אימג'בנק, ואוסף הכרזות והכרוזים של הארכיון הציוני המרכזי. בליווי פיני מזרחי סמנכ"ל קריאטיב בפרסום פלד ומירי פרידמן מנהלת מסלול הגרפיקה בהבצפר.

תאריך:  04/08/2009   |   עודכן:  04/08/2009
רוני הרש
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת אופטיקנה מעלה קמפיין טלוויזיה, לראשונה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, אליו עברה הרשת לפני כשלושה חודשים. הקמפיין יקדם את מותג KOYA TRY &CHANGE. בקולקציה חדשה אותה משיקה הרשת ניתן להחליף את מוטות המשקפיים באמצעות פעולה ידנית פשוטה ובכך לשנות את אופנתיות המשקפיים בכך פעם לצבע אחר. סרטון הקמפיין ימחיש לצופה את קלות החלפת צבע מוטות המשקפיים, כאשר כל צבע מעביר מסר אופנתי אחר.
04/08/2009  |  גבי שמיר  |   הודעות כלליות
מלם מערכות מקבוצת מלם-תים העלתה לאוויר בימים אלו את פרויקט השדרוג של מערך ה-ERP SAP בחברת תדיראן סוללות. מדובר בחלק נוסף בפרויקט ייחודי, המשלב ERP ומיקור חוץ. במסגרת הפרויקט הקימה מלם-תים חוות שרתים ייעודית בבניין הקבוצה בירושלים, המארחת את היישום ומעניקה שרותי תחזוקה ותפעול לחומרה ולתשתיות, וכן הוקם אתר DRP בבית מלם-תים בפתח-תקוה. השירות יינתן לתקופה של חמש שנים ובהיקף של מליוני שקלים.
04/08/2009  |  נירית שדה  |   הודעות כלליות
חברת קוסמופארם יצרנית המותג כיף וחברת מאנה, יצרנית המותג קראנצ'וס וצ'יפסונים, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי, עם כוכבי הסדרה הפופולרית "כמעט מלאכים", באמצעות מעטפת מיתוגית הכוללת: פעילויות קונספט ממוקדות, פעילות BTL מבצע ייחודי ופעילויות קידום מכירות, בהשקעה של 1 מיליון דולר.
04/08/2009  |  אירית מור  |   הודעות כלליות
מאז ומתמיד ידוע המשפט - "תפוח ביום ולרופא שלום". אז בואו נבין את משמעות המשפט: התפוח נחשב למזון מאוד קל לעיכול המתאים לאכילה גם כפרי ראשון אצל תינוקות (ללא הקליפה כמובן) וגם בקרב מי שסובלים מבעיות במערכת העיכול. הוא נחשב אחד הפירות הבריאים ביותר בגלל תכולה עשירה של סיבים, ויטמינים, מינרלים ופיטוכימיקלים (חומרים צמחיים התורמים לבריאות).
04/08/2009  |  רעיה בלחסן  |   הודעות כלליות
קניון קריית אונו, מתחדש עם חמש חנויות חדשות ומתחם קרטינג ענק. בין החנויות החדשות: חנות קונספט של ג'ינס בר, חנות swear לילדים, חנות של נעלי פאפיה, חנות של רשת האקססוריז top10 וחנות של רשת לואר. החנויות החדשות בהשקעה כוללת של שניים וחצי מיליון שקלים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il