חברת ביסקול תמרוקים, יצרנית מוצרי הטיפוח לתינוקות פלצ'ה אזורה מבית פליירי איטליה, משיקה בישראל מיתוג מחדש והרחבת סדרת מוצרי הטיפוח לתינוק של אזורה בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים.
במסגרת המיתוג מחדש - משיקה החברה סדרת טיפוח לתינוק הכוללת חמישה מוצרים (אל סבון, שמפו אל דמע, תחליב גוף לתינוק, קרם החתלה וטלק) כמו-כן משדרגת החברה את הנראות הכללית של מוצרי אזורה באמצעות אריזות חדשות שיעניקו למוצרים בולטות ואחדות על המדף ויקלו על זיהוי המוצרים בקרב קהל היעד.
החברה עולה בקמפיין חסויות בטלוויזיה ומודעות בעיתונות תחת הסיסמא: "חוויה איטלקית מאז 1876", באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Q&Q.
קרן דוהן, מנהלת התחום בחברת ביסקול תמרוקים, מסרה כי, מהלך המיתוג מחדש נועד בכדי להחזיר את הרעננות למוצרים האיכותיים של פלצ'ה אזורה בישראל וכן לאחד, להדגיש ולהבליט את הניראות שלהם על המדף. דוהן הוסיפה כי תהליך המיתוג מחדש ארך כשנה וחצי שבמהלכן ביצעה החברה סקרים על המותג בפנייה ממוקדת לקהלי היעד במטרה להגיש לקהל הצרכנים בסוף התהליך, את אותם מוצרים איכותיים באריזות חדשות ועדכניות המצביעות על חדשנות ותנופה עיסקית.
אזורה הינו מותג איטלקי ותיק מבית פליירי איטליה (מאז 1876) המוכר בכל העולם ובאירופה בפרט, שם הוא כולל סדרה רחבה ומגוונת של מוצרים. עוד על החברה באתר:
www.paglieri.com/it/Default.aspx.