רשת ביתילי, רשת הריהוט והעיצוב המובילה בישראל, עולה בימים הקרובים עם קמפיין טלוויזיה, עיתונות ורדיו, בהשקעה של מעל 3 מיליון שקלים.
הקמפיין יציג את קולקציות הריהוט החדשות של הרשת, וכן את מחלקת ה-HOME STYLING החדשה אשר תתמחה בפרטי עיצוב ובתחומים הקשורים להלבשת הבית כגון: תאורה, ריהוט משלים, תמונות, מראות, טקסטיל ומוצרי נוי.
לדברי פיני גולדשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק ברשת ביתילי "הקמפיין יתמקד במחלקת ה "הום סטיילינג" החדשה המציעה ללקוחות מגוון אפשרויות עיצוב שונות בהשקעה כספית נמוכה. המחלקה תעמיד יועצים לרשות הלקוחות אשר יעזרו ויסבירו כיצד כל אחד יכול לעשות את השינוי הגדול במחיר קטן ובקלות".
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA.