עיצוב חדשני לאתרי לאומי באינטרנט.
לאומי השיק אתר אינטרנט בעיצוב חדשני ומחודש.
באתרי לאומי בשפות עברית, אנגלית ורוסית, מבקרים כ-400,000 גולשים בחודש. אתר לאומי בשפה העברית מאפשר פרסונליזציה מושלמת, כלומר, הלקוח יכול להתאים לעצמו שירותים ומבצעים לפי רצונו.
באתרי לאומי ניתן לקבל מגוון רחב של שירותים, ביניהם מידע מפורט על מוצרי הבנק השונים - מבצעים והטבות בתחומי האשראי וההשקעות, סקירות בתחומים פיננסיים שונים כגון: התפתחויות במשק לפי ענפים, סקירות שוק הון, סקירות שווקי מט"ח בינלאומיים וכו', מנגנוני חישוב למשכנתא, לרכישת רכב, לתכנון הלוואות, לחישוב הטבות מס וכו', שערי מט"ח ב -ON-LONE, שערים יציגים ועוד.
כמו-כן, לקוחות לאומי המנויים על שירות "גלישה ישירה", נהנים מקבלת מידע אישי על חשבונותיהם ומאפשרות לביצוע פעולות, לדוגמא: העברה מחשבון לחשבון לכל הבנקים, הלוואות אקספרס, הפקדות לפיקדונות ותוכניות חסכון, קניה ומכירה של ני"ע ועוד.
השינוי החדשני באתר כולל: עיצוב ממשק משתמש, שילוב תמונות באנימציה ובאנרים פרסומיים למבצעים "חמים", התכנים אורגנו וסודרו מחדש, הועלתה מפת אתר מפורטת וידידותית, ושולב מנגנון ניווט המאפשר התמצאות בכל פרק ודף באתר בשילוב צבעי הלוגו החדש של הבנק.
בנוסף, שולב באתר קישור מהיר לחשבון האישי של הלקוח המנוי על שרות "גלישה ישירה", המאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות בנושאים בנקאיים.
גב' דורית הופמן, ראש ענף יישומי e-BUSINESS בלאומי, ציינה, "כי השינויים באתר הם נדבך נוסף בפעילות המתמדת של לאומי בהכנסת שירותים חדשניים ומתקדמים לנוחות הלקוחות".
גב' הופמן הוסיפה, כי כ-200,000 לקוחות מנויים על שירותי האינטרנט ומבצעים באמצעות האינטרנט כ- %5 מהפעילות הבנקאית.