|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

רשת כל פרפיום מרחיבה את פעילותה

- הודעה מטעם רשת כל פרפיום
17/08/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אירית מור  |    |  גיל-עד תקשורת

חברת CALL PERFUME מרחיבה את היקף הפעילות ברשת החנויות ובאתר האינטרנט לקנייה מקוונת, ופותחת סניפי זיכיון תחת שם המותג: CALL PERFUME באיטליה, בלגיה וצ'כיה, בהיקף ההשקעה של כ-1.5 אירו.

רון שרוני, בעלים ומנכ"ל מסר כי: "החברה נמצאת בימים אלו במו"מ מתקדם עם זכיינים לפתיחת סניפים נוספים ועד סוף שנת 2009 תיפתח חנות בראשון לציון ובמהלך שנת 2010 תיפתחנה עוד ארבע חנויות מתמחות: בתל אביב, ירושלים, חיפה ורמת השרון, שיצטרפו לחנות הדגל ברעננה ולחנות בבני ברק, בהיקף השקעה של כשני מיליון דולר.

לדבריו: "פתיחת הסניפים, מחזקת את עוגן החברה בקטגוריית הבישום, המשקף את ערכי המותג: בינלאומיות, יוקרתיות, מחירים אטרקטיביים ועוד ואנו רואים בהתרחבות הרשת, צורך אסטרטגי שייתן מענה לביקוש השוק".

לדבריו: "בישראל כמו בכל העולם חל בשנה האחרונה עשרות אחוזי גידול בצריכת מותגים והחברה זיהתה צורך אמיתי בשוק הישראלי, לרשת פרמיום בתחום הבישום, המהווה סמל סטטוס שחוצה מעמדות והצרכן הישראלי בדומה לצרכן בחו"ל, רוצה להיות מזוהה עם מותגים בינלאומיים, הנחשבים לנחשקים ומעודכנים".

החנויות החדשות שתיפתחנה, תעוצבנה לפי הקונספט של חנויות הרשת, בסגנון נקי ואלגנטי, המתאים עצמו לבשמים היוקרתיים, המוצגים באריזות צבעוניות על הרקע הלבן השולט, תאורה מתחלפת הצובעת קיר מרכזי בחנות ואמצעי תצוגה ומידוף, בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת בעולם.

חברת CALL PERFUME שנוסדה בשנת 1999 על-ידי רון שרוני, מומחה לסחר בינלאומי בתחום בשמי היוקרה, הינה החברה הותיקה והמובילה בישראל, לשיווק ישיר של מותגי בישום יוקרתיים בינלאומיים, ללא פערי תיווך. החברה מונה מעל ל-100,000 לקוחות ומבחר בשמים הגדול ביותר בישראל (מעל 2,000 סוגי בשמים) במחירים שווים לכל כיס.

לדבריו: "האסטרטגיה השיווקית המובילה את חברת CALL PERFUME, המחזקת את המותג וממצבת אותו כאוטוריטה בתחום הבישום בישראל, נועדה ליצור חשיפה מרבית למוצרי החברה, תוך שימת דגש על EVERYDAY LOW PRICE, המבדלת אותה מהמתחרים, בכך שהלקוח נהנה מהמחיר הנמוך ביותר במשך כל השנה ולא רק בתקופת מבצעים או חגים, כמקובל בשוק הישראלי".

אתר האינטרנט של CALL PERFUME ששודרג לאחרונה, מהווה חנות וירטואלית ייחודית, המתמחה במכירת בשמים באופן מקוון, לצד, מגזין בשמים אינטרנטי מקיף ויחידי מסוגו בעברית המשמש כפורטן בישום, הכולל: מגוון ענק של בשמים, המוצגים באיכות ויזואלית אותנטית הממחישה את חווית הקניה, כתבות תוכן, טיפים ועצות, מענה לשאלות הגולשים, טרנדים בעולם הבישום, פריטי טריוויה ועוד.

לרגל השדרוג, משיקה החברה את "גלגל הצבעים" - כלי אינטרנטי ייחודי מסוגו, להתאמת בשמים מקוונת, המבוסס על העדפת צבעים, מאפשר לכל לקוח/ה לעבור התאמה אינטואיטיבית של הבשמים החביבים עליו לפי הצבע המועדף ולקבל המלצות על בשמים המתאימים לאופיו וסגנון חייו.

מוסיף שרוני: "תחום המכירות בסחר האלקטרוני באינטרנט, הצובר תאוצה בשנים האחרונות, יחשוף את הבשמים לקהלי יעד פוטנציאליים נוספים, שלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים דרך האינטרנט ואנו מצפים עד סוף שנת 2009, לכמיליון גולשים ולגידול של 77% במכירות לקראת החגים, שיביאו למיצוי הפוטנציאל בשוק הבישום, שרושם גידול שנתי של 126% בשנתיים האחרונות. בנוסף, מפעילה החברה שירות ייחודי של 'בלש בשמים', המאתר עבור הלקוחות כל בושם ברחבי העולם. בשמים ששיווקם הופסק בישראל, בשמים היסטוריים או נדירים וכד'. החברה מקפידה להיות הראשונה להשיק והאחרונה 'להחזיק', כך שתמיד ניתן למצוא את הבושם המועדף, באופן זמין ושוטף".

עוד מוסיף שרוני: "האסטרטגיה השיווקית של CALL PERFUME היא להעניק ללקוח 'ערך מוסף' באמצעות חווית בישום מושלמת איכות, חדשנות שורת ללא פשרות ומחירים אטרקטיביים, תחת הכותרת: SMELL YOUR BEST FOR LESS. לאור הצלחת פעילות החברה בישראל, הוקם לאחרונה סניף הדגל האיטלקי של אתר האינטרנט, תחת שם המותג, בהיקף השקעה של כמיליון אירו. כמו-כן, לאחרונה, הגיעו לחברה פניות נוספות לפתיחת אתרי אינטרנט וחנויות מתמחות במדינות נוספות באירופה".

תאריך:  17/08/2009   |   עודכן:  17/08/2009
אירית מור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משק צוריאל, עבר לאחרונה תהליך מיתוג מחדש שכלל: גיבוש שפה גרפית, לוגו חדש ועיצוב אריזות. כעת, משק צוריאל יוצא בקמפיין רחב היקף שיכלול תמיכה בטלוויזיה, עיתונות ופעילות קידום מכירות.
17/08/2009  |  נטע הר-לב  |   הודעות כלליות
חגי גולן, העורך הראשי של גלובס, נבחר על-ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש אוגוסט. גולן נבחר בזכות מהלך כולל של מיקוד ושיפור המגזינים של העיתון כחלק ממהלך של הפיכת העיתון ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי. המהלך הוכיח את עצמו ברמת ההכנסות ממוצרי המגזין של העיתון, כמו-גם בשביעות רצונם של הקוראים מהמגזינים.
לקראת השנה החדשה איקאה מציעה לוח שנה שולחני של עמותת אקים. יצירות האמנות המופיעות בלוח השנה נולדו מתוך תערוכה "בשביל הנשמה" שצוירו על-ידי אמני אקים. כל ההכנסות ממכירת לוחות השנה יוקדשו לעמותת אקים.
חברת שעוני עדי מקבוצת יבנה, שהינה יצרנית השעונים הגדולה בישראל, חוגגת בימים אלה 25 שנים להיווסדה ולרגל זאת הוחלט לשנות את הלוגו של החברה ולצאת בקמפיין פרסום בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים שסיסמתו: "כשהלוגו שלך על הלקוח שלך כל היום, הוא יזכור אותך. כל הזמן".
17/08/2009  |  עדי וילדר  |   הודעות כלליות
רשת הקוסמטיקה והבישום אפריל, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג חדש ויוצא דופן בעולם האיפור המקצועי - Smashbox! היקף ההשקעה בהחדרת, השקת, שיווק ופרסום מותג האיפור ההוליוודי בישראל, נאמד בכ-3.5 מיליון שקלים. את קמפיין Smashbox בישראל, תוביל הפריזנטורית של הרשת, הדוגמנית אסתי גינזבורג.
17/08/2009  |  טל דקל  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il