חברת CALL PERFUME מרחיבה את היקף הפעילות ברשת החנויות ובאתר האינטרנט לקנייה מקוונת, ופותחת סניפי זיכיון תחת שם המותג: CALL PERFUME באיטליה, בלגיה וצ'כיה, בהיקף ההשקעה של כ-1.5 אירו.
רון שרוני, בעלים ומנכ"ל מסר כי: "החברה נמצאת בימים אלו במו"מ מתקדם עם זכיינים לפתיחת סניפים נוספים ועד סוף שנת 2009 תיפתח חנות בראשון לציון ובמהלך שנת 2010 תיפתחנה עוד ארבע חנויות מתמחות: בתל אביב, ירושלים, חיפה ורמת השרון, שיצטרפו לחנות הדגל ברעננה ולחנות בבני ברק, בהיקף השקעה של כשני מיליון דולר.
לדבריו: "פתיחת הסניפים, מחזקת את עוגן החברה בקטגוריית הבישום, המשקף את ערכי המותג: בינלאומיות, יוקרתיות, מחירים אטרקטיביים ועוד ואנו רואים בהתרחבות הרשת, צורך אסטרטגי שייתן מענה לביקוש השוק".
לדבריו: "בישראל כמו בכל העולם חל בשנה האחרונה עשרות אחוזי גידול בצריכת מותגים והחברה זיהתה צורך אמיתי בשוק הישראלי, לרשת פרמיום בתחום הבישום, המהווה סמל סטטוס שחוצה מעמדות והצרכן הישראלי בדומה לצרכן בחו"ל, רוצה להיות מזוהה עם מותגים בינלאומיים, הנחשבים לנחשקים ומעודכנים".
החנויות החדשות שתיפתחנה, תעוצבנה לפי הקונספט של חנויות הרשת, בסגנון נקי ואלגנטי, המתאים עצמו לבשמים היוקרתיים, המוצגים באריזות צבעוניות על הרקע הלבן השולט, תאורה מתחלפת הצובעת קיר מרכזי בחנות ואמצעי תצוגה ומידוף, בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת בעולם.
חברת CALL PERFUME שנוסדה בשנת 1999 על-ידי רון שרוני, מומחה לסחר בינלאומי בתחום בשמי היוקרה, הינה החברה הותיקה והמובילה בישראל, לשיווק ישיר של מותגי בישום יוקרתיים בינלאומיים, ללא פערי תיווך. החברה מונה מעל ל-100,000 לקוחות ומבחר בשמים הגדול ביותר בישראל (מעל 2,000 סוגי בשמים) במחירים שווים לכל כיס.
לדבריו: "האסטרטגיה השיווקית המובילה את חברת CALL PERFUME, המחזקת את המותג וממצבת אותו כאוטוריטה בתחום הבישום בישראל, נועדה ליצור חשיפה מרבית למוצרי החברה, תוך שימת דגש על EVERYDAY LOW PRICE, המבדלת אותה מהמתחרים, בכך שהלקוח נהנה מהמחיר הנמוך ביותר במשך כל השנה ולא רק בתקופת מבצעים או חגים, כמקובל בשוק הישראלי".
אתר האינטרנט של CALL PERFUME ששודרג לאחרונה, מהווה חנות וירטואלית ייחודית, המתמחה במכירת בשמים באופן מקוון, לצד, מגזין בשמים אינטרנטי מקיף ויחידי מסוגו בעברית המשמש כפורטן בישום, הכולל: מגוון ענק של בשמים, המוצגים באיכות ויזואלית אותנטית הממחישה את חווית הקניה, כתבות תוכן, טיפים ועצות, מענה לשאלות הגולשים, טרנדים בעולם הבישום, פריטי טריוויה ועוד.
לרגל השדרוג, משיקה החברה את "גלגל הצבעים" - כלי אינטרנטי ייחודי מסוגו, להתאמת בשמים מקוונת, המבוסס על העדפת צבעים, מאפשר לכל לקוח/ה לעבור התאמה אינטואיטיבית של הבשמים החביבים עליו לפי הצבע המועדף ולקבל המלצות על בשמים המתאימים לאופיו וסגנון חייו.
מוסיף שרוני: "תחום המכירות בסחר האלקטרוני באינטרנט, הצובר תאוצה בשנים האחרונות, יחשוף את הבשמים לקהלי יעד פוטנציאליים נוספים, שלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים דרך האינטרנט ואנו מצפים עד סוף שנת 2009, לכמיליון גולשים ולגידול של 77% במכירות לקראת החגים, שיביאו למיצוי הפוטנציאל בשוק הבישום, שרושם גידול שנתי של 126% בשנתיים האחרונות. בנוסף, מפעילה החברה שירות ייחודי של 'בלש בשמים', המאתר עבור הלקוחות כל בושם ברחבי העולם. בשמים ששיווקם הופסק בישראל, בשמים היסטוריים או נדירים וכד'. החברה מקפידה להיות הראשונה להשיק והאחרונה 'להחזיק', כך שתמיד ניתן למצוא את הבושם המועדף, באופן זמין ושוטף".
עוד מוסיף שרוני: "האסטרטגיה השיווקית של CALL PERFUME היא להעניק ללקוח 'ערך מוסף' באמצעות חווית בישום מושלמת איכות, חדשנות שורת ללא פשרות ומחירים אטרקטיביים, תחת הכותרת: SMELL YOUR BEST FOR LESS. לאור הצלחת פעילות החברה בישראל, הוקם לאחרונה סניף הדגל האיטלקי של אתר האינטרנט, תחת שם המותג, בהיקף השקעה של כמיליון אירו. כמו-כן, לאחרונה, הגיעו לחברה פניות נוספות לפתיחת אתרי אינטרנט וחנויות מתמחות במדינות נוספות באירופה".