חברת DELL ישראל בשיתוף עם Intel, מעלה קמפיין פרסום צרכני בטלוויזיה לקידום השקת דגמי המחשבים הניידים למגזר זה מסדרת ה-Inspiron, תחת הסלוגן "פנקו את עצמכם", המדגיש כי לכל משתמש מגיע סטייל אישי עם הצבע והעיצוב המתאים לאישיותו.
הקמפיין הבינלאומי יעלה הערב באמצעות סרטוני פרסומת בטלוויזיה על-ידי משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, בהשקעה כוללת של למעלה מחצי מיליון שקלים. בסרטון הפרסומת מוצג פס ייצור מחשבי ה-DELL Inspiron כפס ייצור של סוכריות בשלל צבעים עם שיר הנושא המוכר - Lollipop.
לדברי ארז ויינר, מנהל ערוצי ההפצה ב-DELL ישראל: "בהמשך להצלחת DELL בשנים אחרונות במגזר הצרכני בישראל ולעלייה במכירות, אנו ממשיכים באסטרטגיית קידום מכירות המחשבים הניידים למגזר הצרכני. את סדרת ה-Inspiron אנו משווקים במגוון צבעים ועיצובים מרהיבים לבחירת קהל הצרכנים. זאת על-פי מסורת השיווק העולמית שלנו, במסגרתה אנו פועלים ליצירת מוצרים מותאמים אישית לצורכי השוק במגזרים השונים בהם אנחנו מתמקדים".