רשת האופנה לכל המשפחה זברה משיקה קמפיין חורף 2010 בכיכובה של מירית וקנין, חביבת הקהל מ"הישרדות איי הפנינה" בהשקעה של 3,000,000 שקלים.
מירית נבחרה להיות הפרזנטורית של זברה למשך שנה תמורת 40,000 דולר.
הקמפיין בכיכובה של מירית יכלול קטלוג, שילוט חוצות, עיתונות, אינטרנט, טלוויזיה ופעילויות פרסום מיוחדות שיעלו במשך השנה.
על ניהול ויצירת הקמפיין אחראי פרדריק בלסן כאשר על יחסי הציבור אמון המשרד של רוני ארנון. צילומי הקמפיין יעשו על-ידי צלם האופנה עידו לביא.
בלסן על הבחירה: "הבחירה במירית היא כמעט טבעית, היא נבחרה בפער ענק לחביבת הקהל בבית,העם מאד אוהב אותה, היא חמה, אמיתית, בגובה העיניים ומדברת לכל עם ישראל, בדיוק כמו זברה, זה חיבור מצוין גם כבן אדם וגם כפרזנטורית".
רשת האופנה זברה נוסדה לפני כ-17 שנים כרשת המתמחה באופנה עדכנית ועכשווית בקווים הנעים בין ספורטיביים לאלגנטיים ברוח סגנון ה-streetwear - היומיומי והנוח. הרשת מונה כיום 20 חנויות בפריסה ארצית.