בנק הפועלים מבצע קפיצת מדרגה במערך השירותים ללקוחות החטיבה העסקית, הכולל הקמת סניפים עסקיים חדשים ומתן פתרונות מקצועיים, תוך שיפור מהירות התגובה והזמינות של הבנקאים ללקוחות החטיבה.
בשלב הראשון החליטה הנהלת בנק הפועלים על הקמת חמישה סניפים עסקיים עד סוף שנת 2009, ולאחר השלב הזה תיבחן המשך פריסת סניפים עסקיים נוספים במהלך 2010. הסניף הראשון נפתח אתמול באזור התעשיה הר חוצבים בירושלים.
ההחלטה להקים סניפים עסקיים ולבצע שדרוג במערך השירותים ללקוחות החטיבה העסקית נועדה לתת מענה בעיקר ללקוחות ה-Mid-Market, תוך הצבת רף שירות גבוה ללקוחות הקיימים והקניית יכולת לגייס לקוחות עסקיים חדשים.
ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים אומר: "העיקרון המנחה אותנו לאורך שנים הוא מתן שירות איכותי ויצירת הצעות ערך אמיתיות ללקוחות החטיבה העסקית. מתכונת הפעילות החדשה שאנו מיישמים, עם השקת הסניפים החדשים, תאפשר למנהלי קשרי הלקוחות (מק"לים) ולבנקאים העסקיים בסניף להעלות את השירות לרמות שאינן מוכרות בסקטור הישראלי".
קינן הוסיף: "עדיין מוקדם להכריז על סיומו של המשבר הכלכלי, אבל אנו עדים לסימנים חיובים מהסקטור העסקי. אחד התנאים לצמיחת עסקים הוא היכולת של הבנקאים ללוות אותם בפעילות היום-יומית, ומערך השירות שבנינו ללקוחות החטיבה העסקית מהווה את התשתית העתידית של הבנק בתחום זה".
הסניפים העסקיים יפעלו ברציפות עד שעה 15:15 (בימי חמישי עד שעה 16:30). המבנה הארגוני יאפשר עבודת צוות של מנהלי קשרי לקוחות ובנקאים עסקיים, תוך תמיכה של מומחים לסחר חוץ ויועצי השקעות - מבנה שיוצר מטריית שירות כוללת ללקוח.
לצד שירות אישי משודרג, ייהנו הלקוחות מאמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הכוללים מכונות להפקדת תיקי ממסרים ומכונות להפקדת שטרות ושיקים בחבילות, הנותנות מענה להפקדות גדולות של מזומנים ושיקים.