לירז אבנון, 32, מונתה למנהלה השיווק של חברת אינטרסן. בתפקידה הקודם שימשה לירז אבנון כמנהלת ערוץ מותגים בחטיבת הקוסמטיקה של חברת ש. שסטוביץ'.
לירז הינה בעלת תואר ראשון במנהל עסקים של אוניברסיטת דרבי. במסגרת תפקידה כמנהלת השיווק של אינטרסן, תוביל לירז את תחומי השיווק של מותגי החברה המובילים בהם מותגי התינוקות "נובי NUBY" ו"טוליפס פרמיום", מותג הניקיון "יוניסן", מותג הכפפות "איזי טאצ'" ואחרים. בנוסף, תהא אחראית על שיתופי פעולה, התבססות והחדרה לקהלי יעד חדשים.
לדברי רונן חסידים, מנכ"ל אינטרסן, לירז מביאה עימה ניסיון רב בהובלת מהלכים שיווקיים. עם כניסתה לתפקיד השיקה את סדרת המוצרים החדשנית נטורל טאץ' - בהשראת הטבע מבית "נובי" אשר כולל את בקבוק הסיליקון, ובהצלחה. אני סמוך ובטוח כי החדשנות והרעננות אותם היא מביאה לתפקיד, לצד התרחבות החברה, יתרמו רבות להמשך פיתוח חברת אינטרסן והתבססותה במשק.
חברת אינטרסן הוקמה בשנת 1986 והינה אחת החברות המובילות במשק בתחום יבוא ושיווק של מוצרי צריכה. את תחילת דרכה החלה אינטרסן עם מוצרי תינוקות ובמשך השנים הרחיבה את תחום פעילותה לתחומים נוספים כגון היגיינה ותמרוקים, מזון ומשקאות, מוצרים חד פעמיים לבית, מוצרים פרה רפואיים, חומרי ניקוי ועוד.