חברת פלאפון משיקה לראשונה בסלולר הישראלי, שירות תמיכה מרחוק לפתרון תקלות ותפעול מכשיר הפלאפון האישי של הלקוח. השירות מתבצע על-ידי נציג השירות הטכני של החברה, באמצעות התחברות למכשירו של הלקוח, המאפשרת לו "להחזיק" וירטואלית את מכשיר הלקוח בידו, ולספק מענה יעיל עד לאיתור התקלה ופיתרונה, ללא צורך להגיע למרכז השירות. התמיכה מתבצעת באופן מאובטח ולאחר אישור הלקוח, ומבלי שלנציג יש גישה למידע האישי והפרטי השמור במכשיר. השירות, אשר ניתן ללא תשלום, כחלק מתפיסת השירות של פלאפון, מוטמע במרבית הסמארטפונים והמכשירים המתקדמים ברשת HIGH SPEED GSM שהינם מבוססי מערכות הפעלה של WINDOWS MOBILE, סימביאן ובלאקברי בהם: מכשירים מתקדמים של נוקיה, בלאקברי, סמסונג, LG, סוני אריקסון ועוד.