|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מתי ולמה נזמין עורך דין מתחום התעופה?
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?

מזרחי-טפחות עולה בקמפיין תקשורתי ייחודי

- הודעה מטעם מזרחי-טפחות
02/11/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: נטע הר-לב  |    |  יפה אפרתי תקשורת
[צילום: יח"צ]

מזרחי טפחות יוצא בקמפיין תקשורתי-חברתי נרחב - חודש מעבר מזרחי-טפחות בטלוויזיה. הקמפיין שישודר לאורך כל החודש, יעלה אמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן. הקמפיין הינו המשך ישיר לקמפיין שעלה לפני כשבועיים, שבו המשפחה של דביר "מתערבת" ומפצירה בו להבין כי יש לו בעיה וכי הוא סובל שנים מהבנק שלו והוא חייב לעבור בנק.

בחלקו הראשון של הקמפיין החברתי ראינו את דביר שב לביתו בסוף יום עבודה ומופתע למצוא שם את הוריו ואת חברו הטוב אלון מחכים לו עם אשתו והילד בסלון. כשהוא שואל לפשר הדבר, הוא מגלה שמדובר בתהליך "התערבות" שבו האנשים הקרובים אליו מתכנסים כדי לדבר איתו על הבעיה שיש לו עם הבנק שלו ומפצירים בו לעבור לבנק אחר. דביר ההמום מנסה לתרץ, אך בסופו של דבר מודה שיש לו בעיה. בשלב זה אלון פונה לציבור בבית ומפציר בצופים להתקשר לדביר ולעודד אותו לעבור בנק. הסרט נחתם עם הסלוגן של הקמפיין: "ישראל מתגייסת להעביר את דביר".

בקמפיין שיעלה הערב נראה דביר נכנס לביתו ומפתיע את משפחתו המודאגת בכך שהוא מכריז בגאווה: "עברתי למזרחי-טפחות!". דביר הנלהב משתף את המשפחה בחוויה יוצאת דופן שהוא עבר ובסיבות שגרמו לו לעבור דווקא למזרחי-טפחות, כגון: מקצועיות, חדשנות, שירות האישי כמו פעם וקלות המעבר. ובלהט הרגע מכריז על "חודש מעבר למזרחי-טפחות".

בהמשך לקמפיין, יוצא מזרחי-טפחות בפעילויות קידום מכירות באמצעות "לעומק התודעה" במקומות שונים בארץ, תחת הנושא של "עברתי" בנק. הפעילויות יתרחשו, בקמפוסים שונים ברחבי הארץ, לקהל הסטודנטים, ובמהלכן יוקמו ביתנים עם דיילות שיציעו מגוון הטבות ומתנות ייעודיות לסטודנטים שיפתחו חשבון במזרחי-טפחות. כמו-כן יתקיימו פעילויות של תליית בלונים עם האלמנטים של מזרחי-טפחות עם הכיתוב: "עברתי" על מכוניות ברחבי הארץ, יוצבו משמרות זהב בצמתים מרכזיים בארץ וכן יופעלו מוניות שירות בערים מרכזיות, שיסיעו חינם את הקהל הרחב בין הסניפים השונים של מזרחי-טפחות ויאפשרו לכל נוסע לרדת היכן שירצה. בנוסף, כל סניפי הבנק התהדרו בשלטים וסטיקרים שונים, שמחדדים ומבליטים את המסרים של הקמפיין ומאפשרים ללקוחות קיימים וחדשים להתרשם מהחידושים המאפשרים מעבר חלק לבנק מזרחי-טפחות.

נעמה גת, סמנכ"ל שיווק, מזרחי-טפחות: "הקמפיין הייחודי של מזרחי-טפחות עוסק בנושא של מעבר בנקים ומעודד את הציבור הרחב לעבור בנק. מטרתנו בקמפיין זה היא להראות כי מדובר בבעיה המשותפת לרבים מאיתנו, ובניגוד לחששות ולתפיסות-עולם שגויות - המעבר לבנק אחר הוא פשוט, נוח ולא יקר. ללקוחות שייענו לקריאתנו ויעברו למזרחי-טפחות אנחנו מציעים מגוון של חידושים והטבות. עד כה ההיענות לקמפיין היא מסחררת: למעלה מ-27 אלף שיחות הגיעו למספר הטלפון שמופיע בפרסומת הטלוויזיה על-מנת לעזור לדביר, ומספר שיא של למעלה מ-50 אלף כניסות לאתר האינטרנט, אשר מתוכם כ-10,000 כתבו והביעו תמיכה בדביר. חלק לא-קטן מהשיחות כבר מתורגם בשטח למפגשים עם הבנקאים שלנו, בדרך לקליטת הפונים כלקוחות חדשים אצלנו. השלב הבא של הקמפיין - "עברתי" יפרט את הסיבות מדוע כדאי לעבור למזרחי-טפחות. אין לי ספק כי ההנעה לפעולה שיש בקמפיין הזה יחד עם החדשנות השירותית והמוצרית של מזרחי-טפחות יביאו לגידול משמעותי במספר הלקוחות החדשים של הבנק".

מזרחי טפחות החליט להיות הבנק הראשון שמתמודד בדרך של קמפיין חברתי בחוסר ההתאמה בין המספר הגדול של הלקוחות הלא-מרוצים מהבנק שלהם לבין המספר הקטן של הלקוחות שעושים מעשה ועוברים בפועל. על-פי נתוני המערכת הבנקאית, מדי שנה עוברים רק 5% מהלקוחות לבנק אחר. רבים אחרים מקטרים, כועסים ומאוכזבים מהבנק שלהם אבל מסיבות שונות כמו הרגל, חשש מתהליך מעבר מסובך וקשה או מחשבה לפיה כביכול "כל הבנקים אותו דבר", נשארים בבנק שלהם. הקמפיין התקשורתי הייחודי של מזרחי-טפחות, שחלקו השני עלה לאוויר ב-1 בנובמבר 2009, מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה המוצהרת של הבנק לבדל עצמו משאר הבנקים, במוצרים ושירותים ייחודיים ובלעדיים ועתה גם בקמפיין חדשני ונועז. על-פי מזרחי-טפחות, מעבר לבנק אחר הוא מעבר קל, פשוט ונוח, ובעיקר משתלם מאוד בתוך זמן קצר. יחידת "קלי קלות" של הבנק עושה עבור הלקוח את כל הפעולות הכרוכות במעבר, ומרגע הצטרפותו למשפחת הלקוחות של מזרחי-טפחות הוא נהנה מפתרונות חדשנים, איכותיים ומשתלמים שאותם ניתן למצוא רק במזרחי-טפחות.

קרדיטים משרד פרסום ראובני פרידן: זיו קורן - סמנכ"ל קריאייטיב לקוחות, איתי גרונר - מנהל קריאייטיב, אילן לוין - ארט דירקטור, דפנה זילברג - קופירייטרית, עינב שגיב - מנהלת לקוחות, שירי הייסר בן-גור - סופרוויזרית, קרן קלצ'בסקי - תקציבאית, זוהר מנור - אסטרטגיה, רינת קינן - מנהלת הפקה, ערן עוזיאל - מפיק.

תאריך:  02/11/2009   |   עודכן:  02/11/2009
נטע הר-לב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לראשונה מזה חמש שנים עולה אסם עם קמפיין לכלל מוצריה תחת הסיסמא "אסם נותנת לך יותר", בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים.
02/11/2009  |  איילת אברם  |   הודעות כלליות
גיא מור התמנה בימים אלו למנהל חברת גטר גרפיקס. מור מחליף בתפקידו את קובי תדמור ששימש בתפקיד זה עד כה ומונה למנכ"ל חטיבת הדפוס של קבוצת גטר.
בנק דיסקונט מציע החל מהיום, (יום ב'), שמונה מכרזי אשראי חדשים ללקוחות המגזר הפרטי, בהם מציע הבנק הלוואות בתנאים מועדפים ומאפשר ללקוחות לקבוע את שיעורי הריבית. המכרזים המוצעים הם:
02/11/2009  |  יערה אבידן  |   הודעות כלליות
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, ביקרה בתערוכת "עולמות הגוף" המוצגת במדעטק בחיפה, ובחנה במיוחד את המוצגים הרבים המציגים את מחלת הסרטן ואת השפעותיה על גוף האדם. זיו התרשמה מאוד מהמוצג שמצביע על ריאות של מעשן מול ריאות של אדם שאינו מעשן, ומהמוצג שמראה ריאות של אדם חולה סרטן.
02/11/2009  |  גלית פריד  |   הודעות כלליות
לאור הצלחתה של סדרת מוצרי פרסיל ג'ל לכביסה, חברת הנקל סוד, יצרנית מוצרי הכביסה של פרסיל, ממשיכה להשקיע בקטגוריה, מרחיבה את הסדרה ומשיקה את פרסיל בייבי - ג'ל סנסיטיב לכביסה במכונה, המותאם במיוחד לכביסת בגדי תינוקות ולבעלי עור עדין. בנוסף, עולה החברה בקמפיין טלוויזיוני חדש לפרסיל ג'ל בהשקעה של כמיליון שקלים.
02/11/2009  |  הילה הראל  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
נשיא סין שי ג'ינפינג עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין [צילום: סרגיי בובילב, ספוטניק/AP]
יאיר נבות  |  
בחינה מעמיקה יותר של יחסי מוסקבה-בייג׳ין יותר משנתיים לאחר הרחבת הפלישה הרוסית לאוקראינה תלמד שהם אכן העמיקו משמעותית, עם סייגים. למשל בכל הקשור להיקף הסחר בין המדינות, ורכיבי הסחר...
יוסף גערליצקי
יוסף גערליצקי
כאשר יהודי מרגיש שחסר לו משהו בענייני תורה ומצוות, אינו סומך על-אף אחד ולא מחכה שיצוו אותו, אלא תובע וצועק מעומק נפשו למה נגרע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il