במסגרת פעילות מגדל לשיפור השירות לסוכני הקבוצה, מושק בימים אלה כלי אינטראקטיבי חדש במערכת שולחן העבודה הייעודית לסוכני החברה: נתוני תפעול.
באמצעות האזור החדש בשולחן העבודה יוכל סוכן מגדל לצפות בתמונת מצב מרוכזת ומעודכנת ברמה היומית על סטטוס הטיפול בבקשות שהעביר לצוותי התפעול בחברה ובכלל זה גם: פירוט הפעילות התפעולית של הסוכן מתחילת השנה, קבלת דיווחים על מלאי הטיפולים התלויים("פנדינג") בצוותים ואפילו את שיעור העמידה של צוות התפעול בחברה ביעדי השירות לסוכן.
משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי, מציין כי השקת הכלי החדש מהווה ביטוי נוסף למחויבות מגדל לשיפור השירות לסוכנים והטמעת יכולות אינטרנטיות לשימוש הסוכנים ותמיכה בעבודתם מול הלקוחות. נזכיר כי במקביל לשדרוג השירות המכוון לסוכנים, הכשירה מגדל וקלטה בחודשים האחרונים - על-אף המשבר הכלכלי, עובדי תפעול נוספים לתגבור ושיפור השירות לסוכנים.