רשת מחסני תאורה יוצאת במסע פרסום רחב במטרה למצב אותה כמתמחה בתחום התאורה בישראל לעומת רשתות "עשה זאת בעצמך".
הקמפיין שנערך על-ידי פרסום 'זרמון גולדמן' בתקציב של 1.5 מיליון דולר, כולל שלושה סרטונים אשר פוגעים בבטן הרכה של רשתות "עשה זאת בעצמך" את הום סנטר ואייס ומציגים בצורה הומוריסטית המנגחת ישירות את החסרונות של הרשתות הללו המשווקות גם גופי התאורה, לעומת רשת מחסני תאורה.
כל סרט מתייחס ל"נקודות חולשה" אחרות, דוגמת: מגוון מוצרים, התמחות, מקצועיות ושלושתם מדגישים את האבסורד שבקניית תאורה ברשתות אלה, כאשר יש אלטרנטיבה יותר מוצלחת. הקמפיין כולל 3 סרטונים שישודרו בערוץ 2 ובערוץ 10, כמו כן מודעות צבע ומסע קד"מ בחנויות הרשת.
הקמפיין ימשך כחודש ימים עם הסיסמא: "תאורה קונים רק ממומחים".
איציק חיימוב, מבעלי רשת מחסני תאורה מסר כי מטרת הקמפיין למצב את רשתות "עשה זאת בעצמך" כחובבנים ומתעסקים במגוון של תחומים ללא מקצועיות והכשרה כפי שעושה "מחסני תאורה" כרשת המתמחה בקטגוריות גופי תאורה. לדבריו: הקמפיין מציג את האבסורד שבקניית מוצר מקצועי כמו גופי תאורה במקום שמוכר גם מגרפות ועציצים.
רשת מחסני תאורה נמצאת בבעלות איציק ונרי חיימוב. הרשת מונה 14 סניפים ברחבי הארץ ורכשה לאחרונה את רשת מטאור תמורת 6.5 מיליון ש"ח, ואת דגן תאורה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. מחזור המכירות של מחסני תאורה נאמד בכ-65 מיליון שקל לשנת 2002.