השבוע, לרגל פתיחת אולם התצוגה החדש של אינפיניטי בהרצליה פיתוח, יעלה מסע פרסום רחב היקף, לכל דגמי רכבי אינפיניטי היוקרתיים: EX37; FX50; FX37; G37; Convertible G37, במסגרת הקמפיין יוצב שלט חוצות ענק בגודל 58 מ' רוחב ו-12 מ' גובה במחלף גלילות. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכשלושה מיליון שקלים.
הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום ענבר, מרחב, שקד, תחת הכותרת: "A luxury car with a heart of a sports car" מציג את דגמי אינפיניטי בליווי מפרט טכני. הקמפיין מדגיש את ערכי המותג: יוקרה וספורטיביות ומתקשר לעולם החוויה והרגש.
הקמפיין יכלול: מודעות פרסום בעיתונות הארצית, המקומית, קמפיין אינטרנט ושילוט חוצות.
לדברי אבי קנת, מנכ"ל אינפיניטי ישראל: "הקונספט הפרסומי של הקמפיין מתבסס על עולם הערכים שמגלמת אינפיניטי כדרך חיים המשלבת יוקרה וספורטיביות, שהם חלק בלתי נפרד מהחוויה הייחודית שמציע המותג. זוהי חוויה שמתחילה באוטו, אבל מלווה אותך גם מחוצה לו, לכל מקום".
לדבריו: "זהו מסע פרסום המסכם שנת פעילות ראשונה מבורכת ומלווה את פתיחת אולם התצוגה החדש והמפואר שלנו בהרצליה פיתוח. עד כה נמכרו כ-150 רכבי אינפיניטי בישראל ובשנה הקרובה אני צופה עליה של 20% במכירות".
חברת אינפיניטי נולדה להורים יפנים בארה"ב בשנת 1989; בשנת 2008 השיקה אינפיניטי את המותג באירופה וכיום מצויה בכ-15 מדינות. בינואר 2009 הושק המותג אינפיניטי בישראל על-ידי חברת קרסו, יבואנית מכוניות רנו וניסאן לישראל. רכבי אינפיניטי פיתחו אסתטיקת עיצוב חזקה, המאופיינת במשיכות מכחול פשוטות. הקו העיצובי של אינפיניטי משקף כוח מלא חן, פאר מודרני ומתקדם, לצד עוצמה ומסורת הלקוחים מהמורשת היפנית.