חוגלה קימברלי באמצעות המותג ניקול ממשיכה את המהפכה בקטגוריית המטליות הלחות לניקוי הבית ומשיקה מוצר חדש בקטגוריה, מטליות לחות חד-פעמיות לרצפה. המהלך ייתמך על-ידי קמפיין פרסום נרחב בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים ויכלול סרטון טלוויזיה, קמפיין אינטרנט, יחסי ציבור ופעילות בנקודות המכירה.
הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה בשני גלים.
עמית רוזנברג, מנהל מותג ניקול, מציין כי "הצלחת השקת המטליות הלחות החד-פעמיות לניקוי כללי של ניקול, לימדה כי הצרכן הישראלי מעדיף פתרון פשוט, קל ומהיר כשמדובר בניקיון הבית. המטליות הלחות החד פעמיות לניקוי הרצפה הם תוצר של חדשנות נוספת מניקול שנולדה מתוך הבנה ומחשבה על נוחות וטובות הצרכן".
הקמפיין החדש ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של ניקול ומציג סיטואציות קומיות מחיי היומיום של זוג ממוצע, בהן מוצגת בצורה קומית ההבדלים בין גברים ונשים בכל נושא ההתנהלות בבית ובמטבח. את ההשקה ילווה משרד יחסי הציבור שלמור תקשורת.