הקמפיין הייחודי אותו השיקה עמותת חסדי נעמי מעלה את מצוקתם של אלפי הילדים בישראל החיים מתחת לקו העוני, ובמקום חגיגות הפסטיגל ופסטיבל שירי הילדים, הם ישתתפו בפסטיבכי סאגת הכאב והמחסור המתמשך גם בימי החנוכה.
במסגרת קמפיין ההתרמה, פנתה העמותה לאליהו לאב (27) סטודנט בבירה שהתפרסם במיזם הפרסומי המקורי שהגה ופיתח, באנר אנושי, קמפיין המתבצע על גבי הדפסי החולצות איתם מסתובב אליהו במהלך היום כולו. אליהו מגבה את פעילותו ברשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר ומיספייס, ומעלה סרטונים ומסרים בבלוג האישי שלו, הזוכה לפופולריות ולחשיפה רבה.
כאמור, בימי החג צפוי הבאנר האנושי להסתובב בסמוך לבמות החג רגע לפני ההסתערות של כוכבי הילדים השונים, ולהסתער על הרשתות החברתיות במטרה לעורר את המודעות למצוקה הילדים בישראל, ולהעניק יד תומכת למשפחות נזקקות, ואלפי ילדים שאין להם.
בחסדי נעמי מסבירים, כי נתוני דוח העוני שפורסמו בחודש שעבר לפיהם כל ילד שלישי בישראל עני, אינם מותירים מקום לשאננות. דווקא בחג הילדים הכרזנו על פסטיבכי, כי את הפסטיבל הזה דווקא, כולנו חייבים להפסיק.
לתרומות חייגו למוקד חסדי נעמי: 03-6777777 או באתר:
www.neomi.org.il.