כלל פנסיה וגמל מקבוצת כלל יוצאת בשירות חדש וייחודי לסוכנים, במסגרתו יוכלו הסוכנים לקבל אישור מיידי ורשמי לקליטת לקוחות קופות הגמל וקרנות ההשתלמות תוך 48 שעות בלבד. מדובר ביוזמה חדשנית של כלל פנסיה וגמל, המאפשרת צמצום ניכר בזמן ההמתנה שעד כה ארך כחודש, וכן בקרה ודיוק מקסימלי בתהליך האישור. יצוין כי כלל הינה החברה הראשונה בשוק המספקת את השירות, ואף הצטיידה לצורך כך בטכנולוגיה חדישה.
בנוסף, השירות החדש מספק מענה הולם לדרישות "מסמך ההנמקה" שיחול בינואר 2010, ומטרתו לחייב את הסוכנים במילוי טופס המסביר ומנמק את המלצתו של הסוכן ללקוח לגבי מוצר זה או אחר. השירות של כלל פנסיה וגמל למעשה יחסוך ביורוקרטיה מיותרת בניהול ואישור המסמכים ויאפשר היערכות מסודרת וצמצום בעיות תפעול בכל הקשור לתוספת מסמך ההנמקה.
עד היום, במסגרת תהליך האישור ללקוחות חדשים בתחום הגמל וקרנות ההשתלמות, הסוכן היה מגיע אל החברה ומשאיר את הטפסים עליהם חתם הלקוח ומאותו רגע לא הייתה לו גישה למידע אודות תהליך האישור. בשירות החדש שתספק כלל פנסיה וגמל, יוכל הסוכן לקבל בדואר אלקטרוני מענה ומידע מיידים על הטפסים ולהתעדכן בכל הקשור לחוסרים שונים (חתימות או מסמכים) העולים בדרך-כלל בתהליך מסוג זה ואף להעביר את העידכון במייל גם ללקוח באופן מיידי ובכך לחסוך זמן יקר של המתנה. במידה ויש צורך בתוספת של פרטים או מסמכים, יכולים הלקוח והסוכן לטפל בעניין באותו רגע.
"אנו שמחים להיות הראשונים שמספקים שירות שהוא כל-כך חשוב להתנהלות מול הסוכנים", ציין רון אוז'לבו, סמנכ"ל בכיר ומנהל תפעול כלל פנסיה וגמל. "פיתוח השירות הינו כחלק מההיערכות שלנו לקראת החלת תהליך מסמך ההנמקה ב-2010 וכן כצורך לספק מענה כולל ומקיף לסוכנים במטרה לצמצם ככל האפשר את ההליכים הביורוקרטיים הנהוגים בענף. למעשה, הסוכן יכול תוך 48-24 שעות לקבל היזון חוזר באון ליין על תוצרי התפעול, וזו בשורה חשובה ללקוחות".