יצרנית הקוסמטיקה הישראלית B4U, המייצרת תכשירי טיפוח ואיפור לשוק העולמי ולשוק הישראלי, קיבלה הזמנות מענקית הקמעונאות האמריקנית TJ MAX, בהיקף חסר תקדים של מיליון דולר, והם יסופקו לרשת במהלך שנת 2010.
לדברי יואב גזית, מנכ"ל B4U, מדובר בגידול של 35% בהיקף הייצוא לשוק האמריקני, המצביע על מגמה בולטת בשווקים בארצות הברית ובמיוחד בשוק הקוסמטיקה. שינוי המגמה מצביע על ביקוש וצריכה גוברת למוצרי MASS MARKET איכותיים הנמכרים על המדף ונרכשים ישירות מהיצרנים ומהווים משום כך VALUE FOR MONEY.
גזית מציין כי ברשתות כמו וול מארט, טרגט, וטי ג'יי מקס ניתן למצוא מוצרי קוסמטיקה באיכות גבוהה מאוד, במחירים נמוכים המתחרים באופן גורף במותגי היוקרה. המגמה העכשיווית, וה-BON TON, לאחר המשבר הכלכלי, דוגלים בצריכה חכמה, כך שגם צרכנים כבדים של מוצרי יוקרה, מהווים אחוז גבוה בקרב צרכני מוצרי הקוסמטיקה העממיים. מסתבר, כי מספר המדינות בהם ההכנסה לנפש היא מהגבוהות בעולם קיימת נטייה ברורה לרכוש מוצרי קוסמטיקה במחירים עממיים המעניקים תמורה מלאה והוגנת לכספו של הצרכן. לדברי גזית, הוא מופתע לגלות דפוס התנהגות מפתיע של צרכנות אמריקנית, הפונים אל החברה דרך אתר, ודורשים לברר היכן ניתן לרכוש את מוצרי הסדרה.
B4U מייצאת ל-טי ג'יי מקס את מותג הקוסמטיקה אשר פותח בחברה - "אן לורן" - Ann Loraine, ואשר כולל סדרת ענק של מוצרי טיפוח לפנים ולגוף במחירים הנעים בין 15-10 דולר למוצר. מחיר המכירה משקף כושר תחרות איתן של חברת B4U מול שוקי היצור המבוקשים במזרח אסיה, ופותח בפני החברה את שוק הענק למוצרי VALUE FOR MONEY בארצות הברית.
גזית מציין, כי להזמנת היצוא קדמה בדיקה מעמיקה של רשת TJ MAX אשר בדקה מקרוב את איכות המוצרים, תנאי הייצור ותנאי העסקה הוגנים ומטיבים עם העובדים, החזון והאתיקה התעסוקתית והמסחרית של החברה.
B4U היא יצרנית הקוסמטיקה הגדולה בישראל. החברה עוסקת בפיתוח ובייצור בלעדי של עשרות מוצרי טיפוח ואיפור לרשתות קמעונאיות בישראל ובעולם, בפיתוח מותגים פרטיים וכן בפיתוח ובייצור מוצרי קוסמטיקה אורגניים. בתחום האורגני מובילה B4U את השוק עם מוצרי אורגניקס קוסמטיקס והיא היחידה בישראל אשר מייצרת מוצרי קוסמטיקה אורגניים על-פי הקריטריונים העולמיים ובכלל זה אישור של ארגון הפיקוח הצרפתי הגדול והמוכר בעולם ECOCERT.