חברת דיפלומט מעלה לראשונה בישראל קמפיין טלוויזיה לחטיף הפירות gogo squeeze, בו מככבות זו לצד זו יפית גרינברג ומאיה ישעיהו. הסיסמה המלווה את הקמפיין החדש הינה: "פיתרון מצוין לאכילת פירות". הקמפיין בוצע באמצעות משרד הפרסום ג.יפית.
הפרסומת מציגה בעיה מוכרת שנתקל בה כל הורה - כידוע, ילדים לא ששים להוסיף פירות לתפריט היומי שלהם. בתשדיר הפרסומת מוצג ילד שממחיש את הבעיה המוכרת ולא מוכן לאכול תפוח. יפית מציעה למאיה המיואשת לתת לו את ה-gogo squeeze, כפיתרון למנת פרי יומית ומזינה שילדים אוהבים.
לדברי ורד קירש, מנהלת שיווק חטיבת המזון בדיפלומט: "החלטנו לעלות בקמפיין טלוויזיוני אשר משקף את המודעות ההולכת וגוברת של האמהות להעניק לילדיהן מזון בריא יותר, כאשר המוצר החדש מהווה פיתרון מצוין לצריכת הפירות היומית של הילדים".
דיפלומט החלה לשווק בישראל את gogo squeeze, המיוצר על-ידי ענקית המזון הצרפתית MATERNE לפני כחצי שנה. המוצר הינו ללא תוספת סוכר, מכיל 100% פרי, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ואינו דורש אחסנה בקירור.