|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת הממחים
מעוניינים לשדרג את הבית אבל חסר לכם הון עצמי? בואו לשמוע מה יש למשכנתה הפוכה להציע עבורכם!
כתיבת המומחים
מרפאת כאב תל אביב - מה חשוב לדעת לפני שבוחרים?

תשלובת החלב של תנובה במהלך מיתוגי חדש

- הודעה מטעם תנובה
13/01/2010  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אורית ארד  |    |  שלמור תקשורת
אייל מליס [צילום: יח"צ]

תשלובת החלב בחברת תנובה הודיעה היום, 12.1.10, כי היא יוצאת במהלך מיתוג ארוך טווח ורחב היקף במסגרתו תרכז את מותגי הליבה שלה תחת מותג העל תנובה, ותשיק מהלך מותגי חדש וגדול - "תנובה. לגדול בבית ישראלי".

לדברי אייל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה: "זו השנה השלישית ברציפות שתשלובת החלב גדלה בנתחי השוק. כחברה המובילה את השוק ואת רוב הקטגוריות בתוכו, המשימה שלנו היא לדאוג להצמחת השוק וזאת על-ידי מהלכים שיווקים פורצי דרך, חדשנות מוצרית המביאה ערך מוסף לצרכנים, השקות ופעילות ענפה של מעורבות צרכנים".

במסגרת המהלך ירוכזו כל מותגי הליבה של תשלובת החלב תחת "מותג הבית", המוצרים ימותגו בשפה עיצובית חדשה ואחידה כפי שתוכננה עבור החברה בסטודיו ברוך נאה. בשלב הראשון ירוכזו תחת מותג "הבית" קטגוריית החלב, גבינות וקוטג', ובשלב השני - שמנת, גיל, אשל ועוד.

ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב אמרה כי "מסקר שערכנו באמצעות חברת טלסקר עולה כי אייקון הבית של 'תנובה' נתפס על-ידי הצרכנים כאחד האייקונים החזקים והמובילים בישראל. במהלך 12 השנים האחרונות תנובה תמכה במותגים שונים כמו יופלה, עמק, פיראוס ובמותגי הליבה חלב תנובה, קוטג תנובה וגבינת תנובה. מהלך המיתוג החדש מרכז את עוצמת מותגי הליבה לכדי מותג על אחד, תנובה, עם מסר אחיד וברור לצרכנינו וקהל לקוחותינו".

עוד הוסיפה גרוס שון ואמרה: "מדובר במהלך מיתוג ארוך טווח שמטרותיו להצעיד את תנובה קדימה, לחדד לצרכן את ערכי החברה ולגעת בכמה שיותר צרכנים. לקראת מהלך המיתוג, מיפינו את ארכיטקטורת המותג והגדרנו את זהותו על בסיס חוזקותיו בתפיסת הצרכנים".

מהלך המיתוג כולל שפת מותג אחידה שתבוא לידי ביטוי בלוגו, בשפה העיצובית ובתקשורת השיווקית.

הלוגו:

לאחר עשור הלוגו של תנובה מתחדש, השם תנובה יעבור למיקום בולט לצד האייקון וצבעו ישתנה מכחול לאדום.

השפה העיצובית החדשה:

השפה העיצובית משמרת את נכסי החברה. המשבצות בחלב והאייקון של הבית ש-95% מהצרכנים ידעו לזהותו כאייקון של תנובה. בשלב הראשון ימותגו מחדש מוצרי הליבה: החלב, הגבינות והקוטג' יעוצבו ברוח החדשה של המותג ויקבלו את אייקון הבית של תנובה.

לדברי ברוך נאה, מעצב המוצר: "מתחילת דרכה תנובה הינה חלק בלתי נפרד מהישראליות המתגבשת ומהבית הישראלי הנבנה. עם השפה החדשה החלטנו להחזיר את 'הבית' למרכז החוויה של המותג כפי שהבית הוא מרכז החוויה של כל אחד מאיתנו. מוצרי תנובה הם חלק מהבית של כולנו, מהזיכרונות שלנו, מהטעמים ומהנוסטלגיה".

הוגדר סלוגן חדש שילווה את לוגו תנובה: "לגדול בבית ישראלי".

במקביל בוצעה עבודה בכל אחד מהמגזרים והסלוגן העדכני של כל מגזר מבטא את מיצובו העדכני של המותג במגזר:

- במגזר החרדי: "תנובה. לגדול בבית למהדרין".
- במגזר הערבי: "תנובה. בכל בית טוב".
- במגזר הרוסי: "תנובה. לגדול בבית בישראל".

תקשורת שיווקית:

תנובה תצא במהלך תקשורתי מקיף להצגת השפה החדשה, הנראות החדשה והבלטת אייקון הבית. כשבועיים לפני שינוי אריזות המוצרים, יעודכנו הצרכנים על השינוי במהלך "בקרוב" שיבוא לידי ביטוי בהודעה על המוצרים, בשילוט חוצות, תלי דלת על פתחם של מיליון בתי אב ועוד בביצוע חברת פרומרקט.

לאחר החלפת האריזות על המדף ישתנה הפרסום בהתאם ויכלול קמפיין טלוויזיה, פרסום בעיתונות, תקשור מול הצרכן באמצעות פעילות חווייתית יוצאת דופן במהלך השנה ועוד.

הקמפיין התדמיתי שיציג את המהלך נעשה על-ידי מקאן אריקסון והוא משלב באופן ויז'ואלים מציאותיים עם דמיון פורץ דרך. יחסי הציבור יטופלו במשרד שלמור תקשורת.

הקונספט שעומד מאחורי השפה התקשורתית החדשה הוא החוויות הצרובות בזיכרון של כל אחד מאיתנו ומייצגות את החוויה: לגדול בבית ישראלי. כל מה שמייצג את הבית הישראלי עבורו הופך בסרט החדש לחוויה שמיוצגת על-ידי בית. לדוגמא: בית שבכל יום חמישי צפו בכדורסל בטלוויזיה הופך להיות בית כדורסל, בית בו החוויה הייתה אכילת אבטיח במרפסת בשבת הופך לבית אבטיח. האתגר בשפה חדשה זו היה למקם את הבתים הדמיוניים במציאות וברחוב ישראלי שגרתי.

נתוני סוף שנה:

תנובה היא חברת המזון המובילה בישראל לשנת 2009 עם נתח שוק של 18.7% משוק המזון תשלובת החלב של תנובה מחזיקה בנ"ש של 13.3%.

נתח השוק הכספי של תנובה בשוק החלב רשם צמיחה השנה והוא עומד על 58.5% בשנת 2009 לעומת 57.7% ב-2008. אחריה שטראוס עם 23% וטרה עם 8.3%.

תנובה מובילה כמעט בכל הקטגוריות בהן היא פעילה, ובחלקן מובילה משמעותית כמו למשל בתחום החלב הניגר שם עומד נתח השוק על 76.5%, בקטגוריית הגבינות הרכות 64.9%, בקטגוריית הקוטג' 76.4%, ובקטגוריית הגבינות הישראליות (גבינות קשות) מובילה עם נתח שוק של 88.6%.

תאריך:  13/01/2010   |   עודכן:  13/01/2010
אורית ארד
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"אוניברסיטת בן-גוריון בנגב משתתפת שנים רבות במאמץ לתכנון עתיד טוב יותר וסביבה נקייה, באמצעות מחקר, חינוך, ייעול תפעולי ומעורבות קהילתית. מיום הקמתה שמה לה האוניברסיטה כמטרה לפתח את הנגב ולשפר את איכות החיים של תושביו, תוך שמירה על הסביבה. המפעל הזה הוא ביטוי מובהק למערבות זו". כך אמרה נשיאת האוניברסיטה, פרופ' רבקה כרמי, ביום העיון על מעבר צה"ל דרומה וטקס הענקת אות הנגב לאיכות הסביבה שהתקיים ביום שלישי, ה-12 בינואר 2009, באוניברסיטה.
ספר תורה בשווי עשרות אלפי שקלים נתרם השבוע לבית הכנסת בבסיס תל השומר באמצעות קרן לב"י. ספר התורה נתרם על-ידי יוצאי יהדות גאורגיה במוסקבה.
13/01/2010  |  גיל ניצן  |   הודעות כלליות
חברת ריל קומרס הפועלת בשוק הישראלי והבינלאומי ומתמחה באסטרטגיה ואינטגרציה של טכנולוגיות web וסלולר, הודיעה על מינויה של נילי דוידוביץ לתפקיד מנהלת דעת - מרכז פיתוח תוכנה ו-QA חרדי. דוידוביץ תוביל את פעילות הפיתוח בחברה, תפקח על תהליכי גיוס העובדות ותהיה אחראית על הקשר עם העולם החרדי. מרכז הפיתוח וה-QA החרדי דעת, יפעל כחלק מחברת ריל קומרס, והינו מותאם לתנאי עבודה המחמירים הנדרשים על-פי ההלכה.
13/01/2010  |  עינת מירון  |   הודעות כלליות
בית התוכנה הישראלי ריל קומרס יתחיל בימים הקרובים לספק שירותי פיתוח תוכנה במודל NearShore באמצעות מרכז פיתוח תוכנה ו-QA חדש שיעסיק נשים חרדיות בלבד. מרכז הפיתוח "דעת", יפעל כחלק מקבוצת ריל קומרס וימוקם שתי קומות מתחת למשרדי החברה ברחוב מנחם בגין 48 בתל אביב. בתוך שנה מתכוונת החברה להעסיק 50 עובדות.
13/01/2010  |  עינת מירון  |   הודעות כלליות
לשכת יועצי מס בישראל מתגייסת לסייע לנשים המבקשות לפתוח עסק עצמאי. הנהלת הלשכה קיבלה החלטה ולפיה נשים יזמיות יוכלו לקבל ייעוץ ראשוני ללא תשלום מחברות וחברי הלשכה. כמו-כן, אישה שתפתח עסק תקבל הנחה בטיפול החודשי הניתן לה על-ידי יועץ המס במשך שנת הפעילות הראשונה של העסק.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
אם תהיה ישראל מדינת גמדים - היא לא תהיה    בכרסום שני יסודות - לכידות ואיחוד המטרה הלאומית הציונית טמונה גם כיום הסכנה העיקרית לשרידותה של מדינתנו
דרור אידר
דרור אידר
חג הקציר ומועד הבאת הביכורים במקרא הוא גם חג מתן התורה, הבשורה המוסרית ששינתה את העולם    כיצד תיארו חכמינו את הבאת הביכורים בזמנם, ושלוש הערות אקטואליות לעשרת הדיברות
דן מרגלית
דן מרגלית
מיקי זוהר - מעמיד פנים, זורה חול בעיניים; אבי דיכטר - בוז; ישראל כ"ץ - אפרטצ'יק קטן, הורדוס נלעג; שלמה קרעי - סמל הרע בפוליטיקה של הליכוד; עמיחי שיקלי - גועל נפש
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il