|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים

מותג הרכב רנו משיק פעילות באינטרנט

- הודעה מטעם קבוצת קרסו מוטורס
19/01/2010  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: דניאלה רייבנבך  |    |  דניאלה רייבנבך תקשורת
רנו קליאו [צילום: יח"צ]

קבוצת קרסו מוטורס, היבואנית של מותג הרכב רנו בישראל, תחל השבוע בפעילות אינטראקטיבית באינטרנט, באמצעות הרשת החברתית פייסבוק. את הפעילות מובילות מחלקת השיווק של רנו בישראל, יחד עם חברת התוכן של קבוצת ווב-סנס. בחודש האחרון החלה רנו בהרצה של הפעילות, ובמהלכה נפתחה לרנו "קבוצת מעריצים" באתר הפופולרי.

ברנו מדווחים על הצטרפות של מאות נרשמים לקבוצה בפייסבוק מאז עלייתו לאוויר של קמפיין "רנו החדשה לא רואה מוסך", בהובלת כוכב הטלוויזיה עידו רוזנבלום.

במסגרת הפעילות, נהנים הגולשים מחוויה אינטראקטיבית, מתכנים בינלאומיים ממקור ראשון על עולם הרכב בכלל ועל רנו בפרט, מענה לשאלות בנוגע לדגמי המותג, חשיפות של דגמים חדשים בארץ ובחו"ל ועוד.

כמו-כן, אחת לשבוע תיערך בין הגולשים תחרות נושאת פרסים יקרי ערך, שמטרתה לעודד את הקהל להתעמק בתכנים ולהגדיל את החשיפה לרכבי החברה. במהלך תקופת ההרצה של הפעילות, התבקשו הגולשים לשכנע את מחלקת השיווק מדוע מגיע להם לקבל רכב מדגם "רנו פלואנס" לסוף שבוע, ואירוח משפחתי מפנק באחד מהמלונות בארץ. הזוכה הייתה משפחה אשר צילמה סרטון הממחיש מדוע דווקא לה מגיע לזכות. בתחרות אחרת התבקשו הגולשים לנקוב במהירות המירבית של אחד מדגמי החברה, והזוכה קיבל שעון TW STELL, מתנת היבואנית IMPRESS - נותנת החסות הרשמית של קבוצת רנו בפורמולה 1.

ברנו מבקשים להדגיש כי החברה רואה חשיבות גדולה בפנייה ישירה לקהל הגולשים ושמחה לאמץ את כל כלי השיווק העומדים לרשותה, ובכלל זה פעילות ברשת.

מנהל חטיבת רנו, אסף שטרנברג, מסר: "פעילות הקידום באינטרנט מהווה חלק בלתי נפרד ממהלך האמינות של רנו החדשה. הרשת החברתית פייסבוק מקנה לנו ערוץ פתוח ושקוף לתקשורת ודו-שיח עם לקוחות המותג בעבר ובהווה, וגם כאשר מי מהלקוחות מבקש לשאול מה שנהוג לכנות שאלות קשות, הוא מקבל מאיתנו מענה מלא. התוצאות של המדיניות הזו מדברות בעד עצמן - אוהדים אמיתיים של המותג מתקשרים איתנו על בסיס יומי באמצעות הקבוצה שפתחנו".

לאור הצלחת הפעילויות באינטרנט בתקופת ההרצה, ברנו התקבלו מספר פניות מגופים מסחריים, בבקשה לשתף פעולה בתחרויות עתידיות. בין הפעילויות הצפויות - בחירת גולשים שיצטרפו אל עידו רוזנבלום לשיעורי נסיעה אתגרית ועוד.

תאריך:  19/01/2010   |   עודכן:  19/01/2010
דניאלה רייבנבך
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בספטמבר האחרון הכריזו בביג - מרכזי הקניות הפתוחים של ישראל, על מהלך פרסומי חדש - 'בידור מיתוגי', במסגרתו יועלו בדקה למהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 בשידורי רשת מערכונים ייעודיים באורך דקה, שנכתבו במיוחד לפורמט החדש - סדרת סיטקום מקורית בשם "The Big Minute", אשר נכתבה במיוחד עבור ביג ותצולם במרכזי ביג השונים ברחבי הארץ.
בחודש ינואר יתקיים בקניון גבעתיים אירוע ראשון מסוגו בארץ: שלושה ימים של פסטיבל המצאות ופטנטים ישראלים. ייחודו של הפסטיבל הינו בחשיפת עולם מיוחד ומרתק במינו, בפעם הראשונה לקהל הרחב.
19/01/2010  |  אתי סנגור  |   הודעות כלליות
יוזמה חדשה בשידורי הג'אז של קול המוזיקה באדיבות איגוד השידור האירופי.
18/01/2010  |  לינדה בר  |   הודעות כלליות
מזרחי-טפחות ממשיך בסדרת הפרסומות המצליחה והמדוברת העוסקת במעבר בין בנקים. לאחר שבפרסומת הראשונה נקראנו כולנו לעזור לדביר לעבור - "להעביר את דביר", ובחלק השני בישר דביר "עברתי למזרחי-טפחות", הפרסומת השלישית בטרילוגיית מעבר הבנקים עוסקת ב"דוחים" - האנשים אשר נוהגים לדחות דברים, גם כאלה אשר חשובים להם, ובין השאר גם את המעבר לבנק חדש.
18/01/2010  |  אורן לוי  |   הודעות כלליות
האתר החדש והמעוצב של דקור מטבחים, החברה המובילה למטבחים בארץ, הוקם בהשקעה של 200,000 שקלים ועלה לאוויר החודש, ינואר 2010.
18/01/2010  |  נעמי נשיא  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il