מותג האופנה twentyfourseven יוצא בשיתוף פעולה אסטרטגי עם מגזין האופנה GO, מבית ידיעות אחרונות. במסגרת שיתוף הפעולה יופק זו העונה השלישית, מגזין אופנה לעונת אביב קיץ 2010 הסוחף את קוראותיו למסע מרתק במיוחד בין תרבויות. מדובר במגזין קונספט ייחודי שכולו 52 עמודים של אופנה ולייף- סטייל, אשר יצא בחודש מרס ויציע לקוראיו הצצה בלעדית לעולם האופנה בשילוב עולמות תוכן נוספים. המגזין יופץ באלפי עותקים למנויות מגזין Go ויחולק בחנויות הרשת.
מגזין twentyfourseven הוא מגזין טרנדי החושף את מגוון התרבויות העומדות מאחורי קולקציית קיץ 2010 כדוגמת: פסטיבלי מוזיקה ויריד קאנטרי, אלמנטים אפריקניים, לצד הפקות אופנה וכתבות התפורות למידותיהן של צרכניות אופנה מושבעות. הקולקציה מאפשרת לכל אחת להיות מה שהיא רוצה להיות, כל יום וכל שעה, וליצור לעצמה את הלוק שהיא רוצה.
הכתבות במגזין הקרוב יעזרו לקוראות להכין עצמן לקיץ: רון קאהן, המעצב הראשי של המותג יחשוף את פרטי ה-must לקיץ הקרוב. עוד במגזין: כל הפריטים הכי שווים לעונת הקיץ, ראיונות עם סטייליסטים מובילים, המדריך המלא לבלוגיסטית המתחילה, עשי ואל תעשי, מדור טיפוח לקיץ ועוד. כמו-כן, מכיל המגזין ארבע הפקות אופנה המשקפות את קולקציית הקיץ - הפקה רומנטית, הפקה בהשראת קאמדן, לונדון, הפקת פורטרטים והפקת ערב.
לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של Twentyfourseven: "שיתוף הפעולה צמח, לאור זיהוי התאמה ברורה בין קוראות GO ולקוחות TWENTYFOURSEVEN, אשר מייצגות את הדור הצעיר, שתמיד אוהב להיות מעודכן, אופנתי וטרנדי. אנו שמחים על המשך שיתוף הפעולה עם מגזין GO, זו העונה השלישית, המקנה ללקוחותינו חווית קנייה ייחודית וכוללת".
מותג האופנה Twentyfourseven הוקם בשנת 2007 על-ידי חברת רנואר. מדובר במותג אופנה חדש הפונה לדור ה-Y: קבוצת גיל המתאפיינת בקצב חיים מהיר ואינטנסיבי מסביב לשעון, שגדלה בסביבת האינטרנט, מתעדכנת ומעורבת on line בכל המתרחש. המותג הושק בתחילת 2007 בד-בבד נפתחו בארץ כ-21 סניפים חדשים וחנות קונספט בקפריסין. כמו-כן, עתידות בקרוב להיפתח שתי חנויות נוספות.