|
שגית פורטי-טל [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
שגית פורטי-טל, התמנתה למנהלת שיווק ויחסי ציבור בחברת הגלויה של שלי המתמחה בפרסום חוויתי באמצעות גלויות. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על ייזום וליווי מהלכי פיתוח עסקי ופרויקטים שיווקיים וכן על מערך יחסי הציבור של החברה.
שגית פורטי טל, החלה את דרכה בתחום יחסי הציבור כדוברת חברת גלובוס גרופ ובשנים האחרונות ניהלה את מערך התקשורת השיווקית של חברת לעומק התודעה.
חברת הגלויה של שלי הוקמה לפני כ-15 שנים על-ידי שלי רוקח. החברה מתמחה בפרסום וקידום מכירות חווייתי ב-700 מוקדי פנאי ובילוי, באמצעות גלויות. החברה מאמינה כי רק פרסום שנוגע פוגע ולכן יוצרת קריאייטיב ייחודי הגורם לקהל לחייך אל המותג המפרסם כל פעם מחדש.
החברה מפיצה כמיליון גלויות פרסום מדי חודש בפריסה ארצית לקהלי יעד שונים אך מוגדרים ופעילויות קד"מ, גרילה ושיווק חוויתי. עם לקוחות החברה נמנים: דיפלומט, גלוברנדס יבואני ווינסטון, כאמל טריידנט ועוד, ביו פט יבואנית נוטרו צ'ויס, בנק לאומי, יפאורה תבורי, אסם, הכרם, קלאב מד, מכון גתה ועוד.