קבוצת שלמה Sixt מובילה מהפכה ירוקה בליסינג התפעולי, ותעבור לשימוש במערכת ממוחשבת המותקנת במחשבי כף יד, במקום בטופסי הנייר המיושנים. במסגרת השימוש במערכות החדשות, יוכל נציג החברה לבצע קישור בזמן אמת למרכז שליטה ומידע ולהחתים את הלקוח על טפסים ממוחשבים, באופן שייתר לחלוטין את השימוש בנייר. הלקוח יקבל את הטפסים הרלוונטיים ישירות לכתובת המייל שלו.
קבוצת שלמה Sixt מפעילה כיום למעלה מ-650 אנשי שירות בפריסה ארצית, המבצעים כ-2,500 משימות שינוע ביום. לרוב, מצריכה כל משימת שינוע שימוש בשני טופסי נייר, עליהם חותם הלקוח. ניהול המשימות באופן ידני מסרבל ומעכב את פעולת אנשי השירות. שימוש במערכת הממוחשבת מאפשר לכלל הארגון זמינות בגישה למידע, ומבטיח קבלת נתונים איכותיים מהשטח.
לדברי אילון הרוש, סמנכ"ל שירות ותפעול בשלמה Sixt, "חברת שלמה Sixt, כחברה שירותית המקדמת תהליכי מודרניזציה, שמחה להחליף את הנייר במחשב כף יד ולהוביל את המהפכה הטכנולוגית בענף. מעבר לחיסכון האדיר במשאבים והתרומה לאיכות הסביבה, השימוש במערכות ממוחשבות מסייע לנו לייעל את העבודה, מה שמתבטא כמובן בשיפור השירות עבור הלקוח. כעת יוכלו לקוחותינו ליהנות מהשירות המהיר והאמין ביותר".
קבוצת שלמה Sixt, קבוצת הרכב המובילה בישראל, מפעילה צי פעיל של למעלה מ-70,000 כלי רכב. הקבוצה כוללת מגוון פעילויות בתחום הרכב, בכלל זה, חברת השכרה, ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, מכירת רכב מיד ראשונה, חברה לביטוח, רשת מוסכים ושירותי דרך וחברת הליסינג וההשכרה ברומניה.