בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
אופטיקנה בקמפיין השקת קולקציית 2010
|
- הודעה מטעם אופטיקנה
מאת:
גבי שמיר | | רוני ארנון תקשורת יח"צ
|
רשת אופטיקנה עולה בקמפיין תדמיתי חדש לרגל השקת קולקציית 2010 של מותגי הראיה השמש וחיזוק המותג KOYA. הקונספט שנבחר להוביל את הקו הפרסומי ל-2010 הינו - "בואו להתאהב בעצמכם מחדש", ומבטא את תפיסת עולמה של אופטיקנה הרואה במשקפיים אמצעי לביטוי עצמי של המשתמש ומעניקה לכל לקוח חווית רכישה נעימה ומהנה. בקמפיין רואים בחורה בלוק אופנתי מקובל, אך עכשיווי ורגיל, היושבת על הבר ומרכיבה משקפיים סולידיים התואמים את לבושה השמרני. היא מביטה לצידו השני של הבר ומבחינה בבחורה הזהה לה לחלוטין הנראית שונה לחלוטין. הבחורה השנייה סקסית, בטוחה בעצמה מוחצנת, נהנית מהאווירה ומרכיבה משקפיים אדומים ומפתים המבטאים את נוכחותה הבולטת. באפלולית הבר ובאווירה הקסומה, נוצרת תקשורת ביניהן והן מתחילות להחליף מבטים ואף קירבה המבטאת את קבלת האחד את השני עד כדי התאהבות (בעצמך) הבאה... איך לא?... לידי ביטוי בנשיקה מתוקה של קבלה והזדהות. לדברי מאיר רסין, מנכ"ל אופטיקנה: "הצוות הקריאטיבי של מקאן קיבל בריף מקדים המבקש להמחיש את תשוקתנו למשקפיים ודבקותנו בחזון המקנה למשקפיים תפקיד משמעותי יותר בחייו של המשתמש, ממוצר תפקודי חיוני למוצר נחשק ורצוי. עוד מוסיף רסין כי: "המשקפיים הפכו בשנים האחרונות לפריט אופנתי מובהק בעל נוכחות שוברת שוויון המאפשרים בנקל לשנות את המסר העובר בנוכחותם. באמצעות הקמפיין, אנו באים להמחיש את התשוקה למשקפיים ואת האמצעי לביטוי עצמי של המשתמש. המשקפיים מאפשרים לך לפרוץ גבולות, להעביר באמצעותם מסרים שונים - פעם קלאסי ופעם סקסי. אנחנו מזמינים את הצופים להתרגש מהחוויה ולראות כמה שונים הם יכולים להיות עם משקפיים חדשים.
|
[צילום: אבי ולדמן]
|
|
|
|
תאריך:
|
21/02/2010
|
|
|
עודכן:
|
21/02/2010
|
|
גבי שמיר
|
|
מדי שנה מתווספים כ-3,000 טנדרים פתוחים מסוג Pick up לשוק הרכבים בארץ. 98% מהם משמשים לצרכי עבודה ומהווים את 'העסק' עצמו. על הטנדר מועמסים כלי עבודה, סחורה ופסולת. כל בעל טנדר יתלונן לפחות פעם אחת על גניבה.
|
|
|
"יום אחות חדר ניתוח" שצויין במרכז הרפואי וולפסון כחלק מ"יום אחות חדר ניתוח האירופי", נפתח בברכות של ההנהלה לצוות חדר הניתוח, שעבודתם הראויה לכל הערכה, מתבצעת במרתף מאחורי דלתות סגורות, נסתרת מעיני שאר עובדי בית החולים, וביום אחד בשנה החליטו לחשפה לעיני כולם.
|
|
|
מירית וקנין, חביבת הקהל מ"הישרדות איי הפנינה", ממשיכה להוביל קמפיין רשת האופנה זברה בעונת קיץ 2010, תמורת 20,000 דולר.
|
|
|
טוטו-ווינר משיק קמפיין חדש למותג ווינר לקראת משחקי ההכרעה בליגת האלופות ואירועי הספורט הגדולים באירופה. הקמפיין כולל שני סרטים, שמדגישים את האסטרטגיה של המותג: המשחק בווינר מעצים את ההנאה והחוויה בצפייה במשחקים וכן נכסיות מותג ווינר: בידור, הנאה, ריגוש, מתח ספורטיבי, תחרותיות ושמחת הניצחון.
|
|
|
מאיר חברה למכוניות, יבואנית רכבי הונדה לישראל, מודיעה: לאור ההצלחה, מרתון HONDA EXTRA HOURS חוזר.
|
|
|
|
|
|
דן מרגלית
ביקשו משפחות החטופים שהממשלה תצפה בסרט נורא של התצפיתניות מ-7 באוקטובר 2023 לפי ערוץ-12 ארבעה משרי הקבינט - אבי דיכטר, אלי כהן, יריב לוין ובצלאל סמוטריץ' - סירבו, חמקו, ממש כמו ב...
|
|
|
טובה ספרא |
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
|
|
|
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
|
|
|
איתן קלינסקי
כואבת עוצמת הפער, ככל שמרקיעים הישגי צה"ל בשדה הקרב, מרקיעה עשרת מונים האידיאולוגיה החמאסית הרצחנית המזוויעה ומסתמנת צלילה על סף העלמות של כוחות מתונים בחברה הפלשתינית
|
|
|
עמיחי שיקלי
שנים סיפרת לנו, שאתה איש של ארץ ישראל השלמה בפועל, לאחר שגנבת את ראשות הממשלה ונעמדת לראשונה לצד בלינקן במסיבת עיתונאים, כולך חיל ורעדה, כינית את את אותו חבל ארץ אהוב בשם הגנאי: ...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|