חברת קוסמו פארם, בשיתוף עם חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, מעלה קמפיין של סדרת הטיפוח לגברים Crema Men באמצעות מחלקת המדיה מקבוצת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים בגילאי 18-35.
הקמפיין לסדרת הטיפוח יעלה בכ-75 מועדוני כושר וקאנטרי קלאב מובילים בפריסה ארצית, מקום בו צעירים מרבים לבלות בשעות הפנאי שלהם ובכך ממקדת את יכולת החשיפה למוצר בצורה ישירה וטובה יותר. היקף הקמפיין - מתחת ל-50,000 דולר.
קמפיין נוסף של קוסמו פארם, בשיתוף עם לעומק התודעה הוא לסדרת שמפו "כיף".
הקמפיין יעלה בכ-100 ברים ומסעדות ובכ-100 בתי קפה בפריסה ארצית, מקום בו צעירים מרבים לבלות בשעות הפנאי שלהם ובכך ממקדת את יכולת החשיפה למוצר בצורה ישירה וטובה יותר.
שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע. היקף הקמפיין - פחות מ-50,000 דולר.