עמותת התיירות תל אביב-יפו, עולה בסוף השבוע בקמפיין פרסום לסיורי החוויה לתיירים ישראלים, תחת הקונספט המוביל השנה: "תל אביב-יפו - מגרש המשחקים של ישראל".
הקמפיין יעלה בעיתונות מודפסת ובאינטרנט ובמסגרתו נבנה מיני סייט יעודי שכתובתו:
www.visit-tlv.co.il.
במרכז הקמפיין והמיני סייט עומדים 36 סיורי החוויה של העמותה שביניהם סיורים חדשים כגון: "מיומנה של רווקה תל אביבית", "שבת בבוקר יום יפה" (בעקבות שירי אריק אינשטיין), "תעביר את החומוס" (על אנשים ומאכלים ביפו), "גלינג גלינג" - (סיור אופניים) ועוד.
השפה הגרפית שנבנתה עבור הקמפיין היא לוח וחיילי משחק הדומים לאלו שבמשחק מונופול תחת הסלוגן - "תל אביב יפו 2010 - המשחק מתחיל".
תקציב פרסום: 250,000 שקלים. משרד פרסום: i&m.