בהמשך למחקר שנערך לאחרונה באוניברסיטה בגרמניה, בו נמצא כי נשים חונות לאט יותר מגברים, בירה גולדסטאר החליטה להרים את הכפפה ולבחון מי חונה טוב יותר - גברים או נשים? במסגרת כך, תעלה היום אפליקציה ייחודית בפייסבוק, הנקראת Park Fight.
מדובר במשחק אינטראקטיבי שיערוך תחרות בין גברים לנשים במטרה לבחון מי באמת שולט על ההגה. התחרות הייחודית תיערך ברשת האינטרנט באמצעות מקאן דיגיטל, ותמדוד את זמן החניה של המתמודדים, תוך הצגת תוצאות אישיות לצד שקלול מגדרי כולל המשווה בין נשים לגברים.
כטיזר לפעילות, השיקה גולדסטאר שירות מיוחד הנקרא "עודד המחנה". מדובר בסטודנט המתנייד על טוסטוס ומחנה לבנות ברחבי תל אביב את רכבן בתמורה לתשלום סמלי. לעמוד הפייסבוק של "עודד המחנה" הצטרפו למעלה מ-1,000 מעריצים תוך פחות משבוע. כמו-כן, הפעילות נתמכה בסרטונים שהופצו בצורה ויראלית ברחבי הרשת, כאשר במעט הזמן שהיו באוויר גרפו יותר מ-25,000 צפיות.
המהלך המוצלח של גולדסטאר יצר באזז חזק ברשת שהביא רבים לתהות מי עומד מאחורי הפעילות והאם הדמות של עודד המחנה אמיתית או פיקטיבית. היום, לאחר ספקולציות רבות שעלו נחשף כי בירה גולדסטאר עומדת מאחורי הפעילות שנוצרה כטיזר לקראת המשחק החדש שיעלה היום ברשת.